U REKLAMI SU KRATKE NOGE

Bloger uhvatio Nokiju u laži

07.09.2012 u 12:02

Bionic
Reading

Pogledajte Nokijinu reklamu za frišku Lumiju 920 i vidjet ćete nešto doista nevjerojatno. Točnije, nešto čemu nije za vjerovati

Reklama prikazuje mladu ženu i muškarca kako se nasmiješeni voze se biciklima uz obalu. Muškarac se u jednom trenutku nagne nazad i svojim pametnim telefonom snima video.

Snimka bi se trebala prilično tresti, zar ne? Krivo! Zahvaljujući tehnologiji za stabilizaciju optičke slike nove generacije, dobit ćete čist i gladak video, tvrde u reklami finskog proizvođača za Lumiju 920, friško predstavljenu perjanicu te tvrtke na operativnom sustavu Windows Phone 8.

Zvuči zapanjujuće, je l' da? I bilo bi, kad bi bilo posve istinito. Ali nije.

Verge je, naime, uhvatio Nokiju u laži otkrivši kako reklama ne prikazuje vjerodostojno što njezina tehnologija PureView doista može.

Odao ih je neobičan odraz na prozoru u pozadini, na kojem se ne vidi veseli mladić kako vozi bicikl pored zgodne djevojke, već veliki bijeli kombi s rasvjetom i kamerman koji drži, čini se, prilično veliku kameru. Koja, očito, nije Lumia 920.

Propustu unatoč, sasvim je moguće da PureView radi ono što Nokia tvrdi u reklami. Optička stabilizacija dokazana je tehnologija, koja daje odlične rezultate na raznim vrstama tradicionalnih kamera. No nakon ovakve reklame nije baš da im se može vjerovati na riječ.

Iz Nokije su priznali kako reklama može zavarati potencijalne kupce. No tvrde kako nikoga nisu namjeravali obmanuti, već samo prikazati blagodati nove tehnologije. Ispričali su se, izvornom videu dodali obavijest kako je riječ o simulaciji te kako nije snimljen korištenjem Lumije 920.

No Nokijini problemi ne prestaju. Youssef Sarhan, bloger koji je razotkrio video, tvrdi kako je Nokia lažirala i fotografije korištene u reklami.

Pogledajte Vergeov video: