TRAŽIŠ HEBRANGA, DOBIJEŠ NADANA

Bitka za predsjednika prešla i na Google

09.09.2009 u 13:51

Bionic
Reading

Čini se da nas u predstojećoj predsjedničkoj kampanji, osim standardnog medijskog rata, čeka i rat internetskim oglasima. Naime, kako piše Slobodna Dalmacija, Nadan Vidošević je Googleu platio oglas koji se pojavljuje kao rezultat pretrage za protukandidata Andriju Hebranga

Najveći pretraživač interneta Google živi od oglasa, a među uslugama te kompanije nalaze se i oglasi koji se pojavljuju kao rezultat pretraživanja. Ti se plaćeni oglasi mogu vidjeti iznad ili sa strane 'pravih' rezultata, a Google ih označava žutom bojom i posebnim natpisom koji u nas glasi 'sponzorirana veza'.

Čini se da je upravo takav način oglašavanja iskoristio predsjednički kandidat Nadan Vidošević, jer se njegovo ime te link na njegovu stranicu jedno vrijeme pojavljivao kao sponzorirana veza za rezultat pretraživanja ključnih riječi 'Andrija Hebrang'. Nije to ništa neobično; naime, prilikom korištenja Google AdWordsa, kako se zove ova usluga, oglašivač može izabrati za koje će se ključne riječi pojavljivati njegov oglas. Čini se da je g. Vidošević lukavo iskoristio ovu mogućnost i postavio svoj oglas baš kao rezultat pretraživanja imena svojeg ljutog protukandidata.

Iako u trenutku pisanja teksta nismo uspjeli dobiti ovu reklamu, Slobodna Dalmacija uhvatila je screenshot zaslona na kojem se ona pojavljuje. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li Andrija Hebrang uzvratiti istom mjerom te hoće li se i ostali predsjednički kandidati upustiti u ovaj 'internetski rat'.