NATJEČAJ HOTHOT

Bila je to prilika koja se ne propušta

29.12.2011 u 12:39

Bionic
Reading

Što očekuje dobitnika nagrade natječaja HotHot, medijske kampanje vrijedne sto tisuća kuna? Pročitajte i doznajte!

Podsjetimo, natječaj HotHot trajao je od 1. do 30. studenog ove godine. Zabilježio je velik interes poslovnih korisnika, a sama aplikacija ostvarila je više od deset tisuća skidanja u nepuna dva mjeseca postojanja.

Natječajem se željelo potaknuti malo i srednje poduzetništva na korištenje novih i prije svega pristupačnih i efikasnih načina komunikacije s ciljnim publikama. Svojevrsnim 'lokalnim oglašavanjem' i manjim poslovnim korisnicima omogućeni su učinkoviti načini privlačenja korisnika kroz promociju vlastitih ponuda.

Pobjedu je odnijela ponuda bistroa-pizzerije DonDon, koja je za nagradu dobila sto tisuća kuna vrijednu medijsku kampanju. Bit će realizirana tijekom razdoblja od 15. siječnja do 15. veljače 2012. godine.

'Za natječaj smo saznali putem Facebooka', priča Mislav Gregurić, direktor u tvrtci Gip studio, koja trenutno vodi poslovanje bistro-pizzerije Don Don. 'Učinilo mi se da je to prilika koju ne smijem propustiti, zato što je nudila gotovo rješenje: razvijenu kampanju u komunikacijskom kanalu koji koriste moji kupci.'

Nagradu, kaže, nije očekivao. 'Bio sam ugodno iznenađen. No, vjerujem da ću biti još zadovoljniji kad krene promotivna kampanja', pojasnio je.

Kakve rezultate očekuje? Kako se bavi ugostiteljstvom, nada se brzoj reakciji gostiju jer nije riječ o proizvodu o kojem treba dugo razmišljati. 'Nadam se također i povećanju broja gostiju u mom lokalu. Onda je na meni da pružim dobru uslugu i na taj način ostvarim dugoročnu korist od ove kampanje čiji je učinak u stvari kratkotrajan', rekao je Gregurić.

Glavnim prednostima oglašavanja online u odnosu na tradicionalne medije smatra brzinu, dostupnost i doseg. 'Danas su svi online, gdje se informacije izmjenjuju brzo, aktualne su i korisnik ih adaptira prema svojim potrebama', uvjeren je Gregurić.

Pametne telefone počeo je koristiti prije tri godine i vjeran je Appleu. Trenutno ima iPhone 4. Koristi ih zato što se osjeća uvijek opremljen i spreman za komunikaciju, čak i u pokretu. 'Poslovna komunikacija emailom, online informacije, korisne aplikacije - sve je tu. Uređaj koji koristim je zapravo zarazan. Ne znam kako bi se odlučio na drugu vrstu pametnih telefona', kaže on.

Uslugu HotHot počeo je koristiti zato što je zbog posla stalno u pokretu i često mu zatreba informacija o lokaciji u kojoj se nalazi. No, prvenstveno tu aplikaciju smatra dobrom za svoj ugostiteljski objekt, kako bi informacija o njemu došla do novih gostiju.

'Općenito, mislim da je ugostiteljska ponuda važan dio sadržaja ove aplikacije za njezine korisnike te da taj dio treba stalno razvijati i osvježavati novim ponudama', zaključio je Gregurić.

Skinite i isprobajte aplikaciju HotHot: