clockwork briefcase

'Ako se po jutru dan poznaje, CES nam je bio jako koristan. Već imamo konkretne dogovore od Amerike do Japana'

30.01.2022 u 18:35

Bionic
Reading

Elektronička društvena igra Clockwork Briefcase, u kojoj je cilj deaktivirati lažni eksploziv skriven u kovčegu, izazvala je pažnju u Las Vegasu, a detalje nam je otkrio Aleksandar Dlabač iz Codelaba

Na CES-u, najvećem svjetskom sajmu potrošačke elektronike koji je početkom godine održan u Las Vegasu, predstavila su se i četiri pobjednika Idea Knockouta čiji je partner Hrvatski Telekom: Sportreact, IronBull, Orqa i Codelab.

Codelab je pokazao elektroničku društvenu igrom Clockwork Briefcase, u kojoj je cilj deaktivirati lažni eksploziv skriven u kovčegu, a za tportal su otkrili detalje nastupa.

'Iako ni po broju posjetitelja, ni po broju izlagača nije bio ni približan onom otprije dvije godine, na kraju je ispalo mnogo bolje nego što smo očekivali. Pandemijske restrikcije bile su dosta stroge, jer su zahtijevale dnevno testiranje, i nikome nije bio omogućen ulaz na CES bez negativnog testa na dnevnom nivou, bez obzira na cjepivo. Međutim sve je bilo odlično organizirano, pa se svodilo na kratkotrajnu proceduru', kaže nam Aleksandar Dlabač iz Codelaba.

'CES nam je bio vrlo važan za povećanje brand awarenessa, kao i za stupanje u kontakt s potencijalnim kupcima i distributerima. Tek trebamo vidjeti kakvi su efekti, međutim ako se po jutru dan poznaje, bit će nam vrlo koristan. Već imamo konkretne dogovore i pregovore s kompanijama od Amerike do Japana', otkriva za tportal.

Što se trenutnih planova tiče, kako nam kaže, uvelike se priprema kampanja na Kickstarteru i trebala bi početi za oko mjesec dana.

'To će nam biti prijeloman trenutak i odlučiti daljnji tijek projekta', kaže Dlabač te priznaje kako je pandemija donekle usporila rad na projektu jer se radi o fizičkom proizvodu, ali i činjenici da su dvije firme u različitim državama (Codelab je iz Podgorice, a partnerska firma je iz Osijeka).

O Clockwork Briefcaseu

Clockwork Briefcase je uzbudljiva kooperativna elektronička društvena igra koja simulira situaciju iz holivudskih akcijskih filmova u kojima je potrebno deaktivirati eksplozivnu napravu skrivenu u koferu prije nego što tajmer dođe do nule.

Igra je namijenjena za dva igrača, a termin kooperativna znači da se oni ne natječu jedan protiv drugog, već da zajedno pokušavaju pobijediti igru, tj. deaktivirati bombu.

Jedan igrač silom prilika našao se ispred bombe koju ne zna deaktivirati dok drugi igrač igra ulogu eksperta za deminiranje koji ima sve potrebne upute, ali ne može vidjeti uređaj jer se nalazi na telefonskoj vezi s prvim igračem.

O njihovim komunikacijskim vještinama najviše ovisi hoće li uspjeti deaktivirati bombu na vrijeme.

'Igra je do sada postigla zapažen uspjeh gdje god se pojavila. Od sedam startup i gejmerskih natjecanja na koja smo bili prijavljeni, pobijedili smo čak dva puta, a dva puta smo bili drugi. Od svih pobjeda najvažnija nam je bila na Idea Knockoutu u Zagrebu, koja nam je osigurala odlazak na CES ove godine. Do sada smo s Clockwork Briefcaseom obišli 14 gradova u osam zemalja, mnoge i po više puta. Ne računajući odlazak u Las Vegas, do sada smo proputovali preko 22.000 kilometara s njom', kažu nam iz Codelaba.

'Ali su nam suvremene tehnologije omogućile da nastavimo raditi i završimo pripremu proizvoda za proizvodnju', kaže te dodaje da će daljnji planovi uvelike ovisiti o rezultatu na Kickstarteru.

  • +5
CES, Las Vegas Izvor: tportal.hr / Autor: Bojan Mušćet

'Za sada uspijevamo držati sve konce u svojim rukama. U narednom periodu sigurno će nam trebati i kratkotrajna pomoć sa strane. Što će dalje biti – ostaje vidjeti', zaključio je Dlabač.