brine se za luku

Španjolci saznali tko je Modrićev čovjek od povjerenja: Mlad, bogat i javnosti nepoznat...

25.04.2019 u 06:19

Bionic
Reading

Stručnjak za sportski marketing Borja Couce u posljednje dvije godine ima važnu ulogu u životu Luke Modrića, a svoj su vrhunac zajedno doživjeli prošle jeseni kada je hrvatski nogometaš proglašen najboljim na svijetu, a Španjolac ga je u stopu pratio pri dodjeli nagrada...

Ovih dana pojavio se u Španjolskoj video koji otkriva kako je Luka Modrić prošle jeseni u Londonu imao prilikom odlaska po nagradu za Fifinog najboljeg nogometaša svijeta čvrstu potporu u prijatelju i poslovnom suradniku, mladom 28-godišnjem biznismenu Borji Couceu.

Izvor: Screenshot / Autor: Youtube

'Modrićev čovjek od povjerenja,' naglašava španjolski dnevnik As.

Riječ je o široj javnosti malo poznatom stručnjaku za sportski marketing koji se u posljednje dvije godine brine za poslove našeg 34-godišnjeg reprezentativnog kapetana, a nakon što se školovao i radio u Španjolskoj, Kanadi, SAD-u i Engleskoj bilo mu je dovoljno tek nešto više od godine dana rada u Realu od veljače 2014. godine do ožujka 2015. godine kako bi 'osvojio' Modrića i krenuo u samostalne vode, osnivanjem marketinške agencije Arowana Sports koja se bavi sponzorskim ugovorima, pravima na imidž nogometaša kao i dogovoranjem prijateljskih utakmica, što je i bio njegov posao kojeg je izučio u Madridu.

Nakon Luke Modrića, Couceovi klijenti postala su također još dva nogometaša Reala, Lucas Vazquez i Sergio Reguilon.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

London. #TheBest

Objavu dijeli Borja Couce (@borjacouce)

S obzirom da je Modrić imao problema u prošlosti sa španjolskim poreznicima upravo zbog prodavanja prava na svoj imidž, dobro je da je pronašao čovjeka kojem može vjerovati da se ne bi ponovo našao u istoj situaciji. A Couce je dokazao da je dovoljno uloviti jednog pravog velikog klijenta da bi karijera krenula strelovito prema gore. Sada su mu sva vrata sportskog marketinga otvorena...

  • +28
Luka Modrić Izvor: Pixsell / Autor: Igor Kralj/PIXSELL