KAPA DOLJE!

'Medvjedi' u Areni postavili nove standarde

31.01.2011 u 11:53

Bionic
Reading

U osam dana hokejskog ludila u Zagrebu više od 60.000 ljudi kupilo je ulaznicu za Ice Fever, a još nekoliko tisuća sudjelovalo je u popratnim sadržajima nevezanima uz 'medvjede'. Organizatorima kapa dolje!

Tjedna dana, četiri utakmice, puno zabave i - 60.000 navijača. To je epilog dugo najavljivanog spektakla Ice Fever koji je KHL Medveščak pripremio u zagrebačkoj Areni. Nakon svega nitko ne može osporiti tvrdnju da su zagrebački hokejaši možda i najpopularniji sportski kolektiv u državi, jer toliko ljudi s plaćenim kartama u Hrvatskoj ne može skupiti baš nijedan klub, neovisno o kojem se sportu radilo. Tek eventualno nogometna reprezentacija, ali i onda je upitno koliko se karti podijeli, pogotovo kad na Maksimiru gostuje recimo Andora ili Estonija.

Osvojeno pet od osam bodova

Rezultatski, to nije bio savršen tjedan za 'medvjede', no od osam mogućih bodova sakupljeno je pet. Protiv KAC-a u prvoj utakmici bod je 'zarađen' nakon poraza u izvođenju kaznenih udaraca, Vienna Capitalsi dobrano su uzdrmali Arenu pobjedom od 6:2, no opravdanje za domaćine nije samo izuzetna kvaliteta Bečana, nego i doslovce desetkovana momčad ozljedama.

Posljednje dvije utakmice, prvo protiv Olimpije, a onda i Villacha, bile su rezultatski pun pogodak. Ljubljančani su pobijeđeni sa 5:4, a protiv Villacha smo gledali nevjerojatnu utakmicu i veliku pobjedu od 7:2. Za zaključiti je, dakle, da su navijači definitivno dobili ono što su tražili - spektakl na ledu i sasvim pristojnu žetvu bodova.


Oktoberfest u Zagrebu
Organizacijski, to je bio izvrstan projekt u kojem je bilo gušt navijati i raditi. Tribine su bile stalno ispunjene, a navijači gosti ponašali su se u skladu s navikama kakve smo svi u Zagrebu stekli na svojim domaćim hokejskim utakmicama. Nijednog incidenta, unatoč hektolitrima piva koje se u Areni prodavalo kao u najboljim danima Oktoberfesta, nije bilo, pa su dečki iz redarske službe i policije mogli s guštom gledati utakmice, a ne izvlačiti iz pomahnitale publike luđake koji pale baklje ili rade neke druge probleme.

Nakon svega u zraku je ostalo jedno jedino pitanje: kako bi to izgledalo da je Medveščak sve svoje utakmice do kraja sezone, a ostalo ih je tek pet, šest, ostao igrati u Areni. Bi li tribine i dalje bile pune ili bi se ipak malo po malo osjetilo zasićenje? Naime, Arena je privukla velik broj ljudi koji su na utakmicu stigli samo zato da bi bio viđen ili da bi se na Facebooku mogao pohvaliti kako je bio dio nečega što je danas 'in'. To nisu pravi zaljubljenici u hokej, no nitko im ne može osporiti pravo da dolaze na utakmice. I oni su definitivno dobrodošli!

Ledolomci i klizači
Koju riječ svakako valja posvetiti i tzv. popratnim sadržajima, ponajprije natjecanju Red Bull Crashed Ice koje se prvi put održalo u Hrvatskoj. Riječ je, naravno, o Extreeme sportu u kojem klizači moraju u što kraćem vremenu proći stazu punu prepreka, tunela i čunjeva. Taj sport već je godinama u velikom zamahu, pa je na finalu u Kanadi uz stazu prisutno i po 120.000 ljudi. U Areni nije bilo baš toliko, no veliko finale između Hrvoja Starjačkog i Jana Žižanovića navijanjem je pratilo 15.000 duša na tribinama. Bolji početak teško je i zamisliti!

Razni sponzori, a i tu treba odati priznanje organizatorima Ice Fevera, osigurali su građanstvu da se okuša u rekreativnom klizanju u Areni. Tu nesvakidašnju mogućnost i svakako veliki gušt neki su naplaćivali, no neki i nisu. Red Bull je, recimo, otvorio vrata Arene nakon kvalifikacija svog natjecanja Crashed Ice i to se pokazalo kao pun pogodak.