DIGITALNo PODUZETNIštvo

Sonja Kovač ispričala što znači biti influenser: 'Ljudima je lakše mrziti nešto kada ne znaš o čemu se zapravo radi'

04.09.2020 u 11:17

Bionic
Reading

Nakon što je influencerica Doris Stanković izazvala burne reakcije kad je od restorana u Poreču tražila besplatno jelo a u zamjenu ponudila da ih označi na svom Instagram profilu u objavi, mnogi se pitaju tko su i od čega žive influenceri. Jedna od najpoznatijih koja ima gotovo pola milijuna sljedbenika, Sonja Kovač nazvala se digitalnom poduzetnicom i ispričala što to ona točno radi

'Digitalni poduzetnik je osoba koja stvara kreativni sadržaj koji na određeni način kroz određenu nišu plasira na društvene mreže. Određena niša je primjerice putovanje, moda ili kozmetika', ispričala je Sonja Kovač gostujući u RTL Direktu.

Mnogi zadnjih dana dana pričaju o influencerima, a veliki broj ljudi slabo razumiju kako to funkcionira. 'I ja sam tog dojma. U svemu tome ima više faktora, jedan je generacijski jaz, tu je i nedovoljna informiranost jer je lakše mrziti nešto kada ne znaš o čemu se zapravo radi. Ljudi žele znati da li je to legitiman posao i da li su plaćeni porezi. Ljudima je jako teško shvatiti da samo jedna osoba stoji iza svega toga i da jedna osoba radi toliko posla', objasnila je Sonja.

Izjavila je da brendovi većinom prilaze influenserima, pogotovo nakon što se dođe do nekog značajnijeg statusa. 'Oni traže od nas da stvorimo cijeli neki koncept kako bi mi predložili cijelu suradnju jer zapravo mi stvaramo cijeli taj kreativni sadržaj', objasnila je Kovač. Postoje ljudi koji im pomažu.

'Ne radimo sve sami, u početku pomažu prijatelji, obitelj i zahvalna sam im što su mi u početku pomagali. Kasnije onda imaš pomoćnike, treba doći do određenog nivoa da bi imao zaposlene, ali imam vanjske suradnike. Ima puno posla; i fotografiranje, obrada videa, cijeli sadržaj', smatra Sonja. Nekada moraš biti turistički vodič sam sebi, kaže. 'Sva putovanja, sve aviokarte i cijela scenografija. Jako puno se mora ulagati u opremu s kojom snimaš i slikaš. A osim kreative, tu je i poduzetnički dio. Zaista se mora znati sve o svom poslovanju', ističe.

Voditeljica RTL Direkta Mojmira Pastorčić istaknula je kako joj to sve zvuči kao lagodan život, a Sonja joj je odgovorila kako je to zapravo samo krajnji rezultat. 'Ako ne znaš nešto o tome i ne zamaraš se s time, ali vidim u zadnje vrijeme se ljudi dosta zamaraju ovime. Ima puno posla, ali lijepa stvar je što ti sam možeš svoje vrijeme organizirati', rekla je.

Nije je uvrijedilo što neki misle da je biti influencer besposličarenje. 'Živimo u svijetu gdje svatko ima pravo reći svoje mišljenje. Možete pratiti nekog tko vam se sviđa ili ga ne pratiti. Ja ne zamjeram nikome', zaključila je.