AUDICIJA ZA SUPERTALENTE

Senzualne plesačice s mačevima zapalile žiri

17.09.2010 u 22:07

Bionic
Reading

Umirovljenice koje plešu na hitove Michaela Jacksona, senzualne trbušne plesačice s mačevima, beatboxeri i animatori oduševili su žiri i publiku, a izvedba zagrebačkog glumca Brune Tomašića pokazala je da je za prolaz u showu potrebna nepokolebljiva odvažnost

Iskusni članovi žirija i ove sezone pojavili su u sastavu Nina Badrić Dubravko Merlić i Enis Bešlagić, a dobro uigran dvojac Igor Mešin - Rene Bitorajac opet je bio zadužen za razbijanje treme kandidata prije nastupa. Ovogodišnja potraga za Supertalentima počela je u Zagrebu. Prvi nastup bio je senzualni ples s mačevima skupine Habibi. Mlade trbušne plesačice podigle su atmosferu u publici, a uspjele su zapaliti i žiri koji ih je jednoglasno pustio dalje. Predani Bitorajac nije skidao pogled sa njihova nastupa, pa je umjesto vrckastih komentara u kontaktu s mladim i nauljenim plesačicama samo obrisao znoj s čela.

Plesni nastup nastavile su manje seksipilne, ali nadasve agilne umirovljenice koje su u grupi pod imenom Pop kraljice razgalile publiku uz hit Michaela Jacksona. Posebnu su raznježile i inače sentimentalnu Ninu Badrić koja je nakon njihovih nekoliko minuta slave napomenula da im se istinski divi i da je njihov dolazak pokazao kako tijelo ostaje mlado ako je duh mlad.

Djevojke iz skupine CATS pokazale su drukčiji pristup suvremenom plesu imitirajući lutke na koncu. Uz mala premišljanja članova žirija, ipak su prošle dalje u natjecanju.
Ove godine se nakon prošlogodišnjeg debakla vratio i zagrebački glumac Bruno Tomašić; tog 33-godišnjaka nije obeshrabrila prošlosezonska Merlićeva kritika u kojoj ga je potpuno pokopao i nastojao odgovoriti od daljnjih nastupa ili pjevanja. Međutim, uporni Bruno, poznat i po nastupima u emisiji 'Noćna mora' Željka Malnara, prijavio se u kategoriji zabavljača umjesto pjevača i oduševio publiku iskrenim nastupom. Skakućući po pozornici i izvodeći Abbin hit 'Mamma mia', pokazao je više lude hrabrosti nego istinskog talenta za pjevanje ili plesanje i ta odvažnost se na kraju isplatila. Iako je Merlić, najstroži član žirija brz na okidaču što se tiče eliminiranja natjecatelja, zaključio da Tomašić nije zaslužio prolazak, Nina i Enis složili su se sa publikom i odobrili mu nastupanje u showu.

Najviše pohvala zaradila je 25-godišnja glazbenica Petra Antolić pokazavši impresivan raspon glasovnih mogućnosti.
'Sjajno, izvanredno, možda i najbolja pjevačica koja se u zadnje vrijeme pojavila na ovakvim natjecanjima', nije sakrivala oduševljenje Nina. Ovaj put nije ostao ravnodušan ni Dubravko 'srca kamenoga' Merlić, već je pohvalio Petru.

'Tvoj nastup bio je fenomenalan, vrhunac dosadašnjeg natjecanja', nije se suzdržao u pohvali.

Tijekom audicije u Osijeku, i publiku i žiri ugodno je iznenadio originalan nastup Maje Terzić i njezine dvogodišnje graničarske ovčarke Nesse. Njih dvije, inače nerazdvojne prijateljice, izvele su bez greške uvježbanu plesno-dresersku koreografiju. Nakon njih nastupili su (super) talentirani i redom uspješni u prolazu, beat-boxeri Ivan Jularić, SeadBerisha i Antonio Fuček te 67-godišnji Zdenko Blum, strojobravar koji je zviždanjem poznate melodije 'Hava Nagila' zaradio naklonost žirija. U Rijeci je grupa Oni stoje zajedno, predstavila istarski rap, uz autorsku pjesmu Prijatelji.

Od dalmatinskih talenata prvi su nastupili pjevači amateri. Natalija Kekez, agentica za nekretnine, unatoč srcedrapajućoj serenadi, neslavno je ispala iz natjecanja.
Više sreće imala je Duška Brčić Šušak, 11-godišnjakinja koja je otpjevala 'Me and Bobby McGee' i unatoč Merlićevom negodovanju uz podršku ostatka žirija simpatičnim nastupom zaslužila prolazak.

Nažalost, podjednako simpatični 28-godišnji slow motion žongler nije zadovoljio zahtjevne kriterije žirija iako ga je publika ispratila gromoglasnim pljeskom. Još jedno veliko iznenađenje bio je Petar Dugandžić, 19-godišnji animator, koji je freestyle plesom na pjesmu 'Sweet dreams' Beyonce, ostavio dubok dojam na članove žirija do te mjere da je Nina ostala bez riječi.

Tako je prošlo 'uhodavanje' i prvo probiranje, a na budućim talentima ostaje da uvježbavaju svoje izvedbe i treniraju živce kako bi što bolje podnijeli stres iščekivanja i procjene vlastitih sposobnosti pred publikom na malim ekranima.