NOVI MEDIJSKI IGRAČI

Prostora za rast pay TV-a u Hrvatskoj ima puno

22.09.2012 u 13:21

Bionic
Reading

Penetracija pay TV-a na hrvatskom tržištu je ispod 40 posto, što je manje nego Srbiji gdje je 50 posto, Sloveniji (75 posto) i Mađarskoj (85 posto). Prostora za rast ima, a tko će veći dio kolača uzeti, vidjet će se s vremenom, jedan je zaključaka panel diskusije Novi igrači na tržištu održane u sklopu Weekend media festivala u Rovinju

'MAXtv danas ima oko 340.000 korisnika, a sport se pokazao kao ključna stvar za pakete koje ljudi uzimaju. Također je interesantno da je sve više korisnika spremno platiti samo jedan pojedinačni događaj, koji košta recimo 20 kuna, dok da je uzet u cijelom paketu, njegova bi cijena bila možda sto kuna. Korisnici znaju što točno žele i očito je da su spremni za to izdvojiti novac', kazao je Nikola Francetić, operativni direktor za MAXtv i tportal.hr u T-HT-u.

Adrian Ježina, član Uprave Vipneta, koji u svom vlasništvu ima Bnet, kaže da je sve vidljivije da korisnici sve više žele da im se omogući da pojedine sadržaje gledaju kad i gdje žele.

Bojan Mati iz produkcije Hrvatske pošte (HP) koja do kraja ove godine planira ući na tržište pay TV-a, smatra da prostora na tržištu još ima te da ciljaju na publiku koja još nema tu uslugu.

'Mnogi pitaju zašto jedna državna tvrtka ulazi u takav posao, a pritom zaboravljaju ili ne znaju da, recimo, pošte u BiH i Italiji imaju svoje mobilne mreže, a u Srbiji nešto sasvim drugo. To ne bi trebalo biti', zaključio je Mati.