OPERACIJA TRIJUMF

Metkovčanka Ana ispala korak do finala

05.01.2009 u 01:00

Bionic
Reading

Dan prije samoga kraja 'Operacije Trijumf' iz igre je ispala posljednja hrvatska predstavnica Ana Bebić

Usprkos glasnoj podršci u studiju, u večerašnjem polufinalu 'Operacije Trijumf' ispala je i posljednja hrvatska predstavnica, Metkovčanka Ana. Član žirija Tonči Huljić prokomentirao je odluku glasačkog tijela: 'Hrvati su vrlo lijeni na okretanju telefona i to im se sad odbilo o glavu.' Sva sreća da nije na stvari manjak pjevačkih sposobnosti. Voditeljica Ana u razgovoru nakon ispadanja otklonila je moguću tugu svoje imenjakinje i optimistično zaključila: 'Ana, pa ti i dalje pjevaš!' Gdje i kako, nije objasnila, ali sve je dobro dok euforija i optimizam frcaju iz svih pora OT-a.

Nina - jedina cura u finalu

Inače, u 'trijumfalnoj operaciji' sve je po starom. Tek se broj pjevača smanjuje, dok opuštenost voditelja raste. U toj ležernoj voditeljskoj kakofoniji Maca je stigao pomilovati svako golo žensko rame s kojim je razgovarao. Donio je i aparat za gašenje požara kako bi ugasio uzavrelu atmosferu nakon pjesme 'Ugasi me', koju su izveli Vukašin i današnji gost Aki Rahimovski. Nikolina se svađala  sama sa sobom, odgovarala na vlastita pitanja, ne dopustivši sugovornicima da dođu do riječi. Ana je, pak, bila euforična i oduševljena zbog svega i svačega, a Milan se u backstageu u žaru plesa počeo skidati.

Od gostiju, ovu polufinalnu emisiju uveličali su već spomenuti Aki i Yu grupa, koji su, što se i očekivalo od njih, puni riječi hvale o kandidatima. U komplimentiranju su im se pridružili i Tonči i Ismeta, koji jednostavno nisu pronalazili dovoljno riječi pohvale za polufinaliste, te su ponavljali: 'Sve sam već rekao! Sve znate!'
Repertoar je bio 'baladičan'. Tako su se čule neke nove verzije pjesama Zdravka Čolića i Hari Mata Harija, Sinead O'Connor, gostujuće Yu grupe i Akijevog Parnog valjka. Sutra je veliko finale koje, sigurni smo, s nestrpljenjem čekate. Čini se da će i publika u studiju s olakšanjem dočekati kraj, jer se u mlađahnim uzvicima i uzdasima osjeća umor i zasićenje.