iskren i otvoren

Enis Bešlagić: 'Ne smiješ se zezati s bilo čim u Sarajevu. Bilo koga da izabereš, popa ili hodžu, svejedno ćeš naići na osudu i kritike'

16.03.2021 u 10:50

Regionalna glumačka zvijezda i voditelj Enis Bešlagić kojeg gledatelji trenutno mogu pratiti u novoj RTL-ovoj seriji 'Blago nama', u ulozi Jadranka poznat je po tome što uvijek otvorenog srca izražava svje stavove kako u svojim medijskim istupima, tako i na društvenim mrežama. Ovog puta progovorio je o projektima na kojima radi, humoru i budućnosti

'Drago mi je da je serija 'Blago nama' već pokupila prve simpatije, ali nije ni čudo zato što je serija namijenjena generacijski za veći spektar publike. A i aktualna je sa svim događajima koji su oko nas. Nije čudo što je tako brzo i zavoljena. Likovi su jednostavni, njih svakodnevno vidimo kod nas, pristupačni su. Nemamo neke masovne scene. Većinom je to svedeno na nekoliko likova koji su u kadru i zahtijeva laganu glumačku igru', ispričao je Enis Bešlagić za Avaz. Kaže da lik Jadranka ima njegovu energiju i zaigranost.

'Ako mogu povući paralelu između Jadranka i mene, bila bi to zaigranost i gdje se on u nekim situacijama ponaša djetinjasto. Možda i ja tako znam nekada napraviti. Ali taj odnos njegov prema djetetu, igra, zabava prijateljstvo, tu neke sličnosti mogu pronaći. Ali za razliku od Jadranka, ja puno više radim, tako da... Ali energetski se slažemo', ističe glumac. Uskoro će opet voditi show 'Superpar'.

'Očekujem i ove godine neke zaista zanimljive parove. Nadam se da će neko, možda, doći iz BiH, pa da se da i tog šarenila. Nadamo se da ćemo, uz sve ove mjere koje su oko nas i pandemiju, uspjeti da završimo taj projekt, jer nije lako okupiti toliki broj ljudi na jednom mjestu. Sreća je ta što su svi ti ljudi u kući zajedno pa nema nekog kretanja u vanjski svijet. Osim nas okolo koji radimo', kaže Enis.

Na temu toga je li humor njegov način izražavanja i mimo malog ekrana, misli da u Sarajevu i Bosni i Hercegovini više ne postoji humor.

'Ne smiješ se zezati s bilo čim u Sarajevu. Ako se zezaš s vjerskim službenicima, vrijeđaš jednu vjeru, nečiju religiju, bilo koga da izabereš, popa ili hodžu, svejedno ćeš naići na osudu i kritike. Ako glumiš nekog političara, onda se postavlja pitanje zašto baš njega. Onda će te nazvati njegovi stranački istomišljenici, pa će te oni naružiti. Ako se šališ na svoj račun, ni to nije dobro jer ti nosiš ime i prezime pa onda odgovaraš za jedan narod kojem pripadaš. Samim tim onda, ako sebi daš neko drugo ime koje predstavljaš, ni to nije dobro. Tako da mislim da se 'Nadrealisti' više nikad ne bi mogli snimiti u ovakvom okruženju, gdje se, zaista, ne smiješ ni zezati ni šaliti', poručio je glumac.

• +3
Enis Bešlagić Izvor: Pixsell / Autor: Andrej Kreutz/PIXSELL

Ne skriva da se plaši za budućnost svoje djece.

'I oni, koji nisu roditelji, se plaše za budućnost omladine koja razmišlja gdje će i kako će živjeti, posebno ovdje na ovim prostorima kojima ostavljamo samo odnos prema prošlosti, ne dajući im ništa u budućnosti, nikakav pogled, nikakvu pruženu ruku. Samo govorimo tko je koga ubio. Ostavljamo im jedno zlo iza nas koje dolazi. Mislim da bi svako trebao pogledati film 'Quo vadis, Aida' koji, zaista, na kraju ostavlja tu jednu nadu i ljudskost za generacije koje dolaze, za djecu koja su došla, koja su nerođena, a koju mi već, nažalost, osuđujemo da pripadaju ovim ili onim, svrstavamo ih u grupe. Sami smo tome krivi. Mislim da smo se svi zatvorili pretjerano i da nam treba više otvorenosti, pristupačnosti, razbijanja predrasuda, kako svojih, tako i tuđih', izjavio je Bešlagić.