SVAĐA S NOVINARIMA

Lil' Kim: 'Nisam kasnila zbog vibratora'

14.12.2008 u 05:00

Iako je ona samo dijelom kriva za kašnjenje, ništa nije moglo promijeniti činjenicu da je zagrebačka press konferencija Lil' Kim u startu krenula prilično naopako

Ono što je trebalo biti zabavna i prije svega informativna prigoda za druženje s jednom od najvećih ženskih hip hop zvijezda današnjice pretvorilo se u kratku, rutinsku press konferenciju, pri kojoj su dogovoreni intervjui (poput našeg) propali zbog nedostatka vremena, kao što je odgođen i kratak nastup koji je za novinare Lil' Kim trebala održati u Novoj galeriji, nakon razgovora u hotelu Antunović.

Zapravo, možda je bio i posve otkazan – ne bismo znali jer smo kolektivno odlučili otići oko ponoći, kada smo dobili obavijest da je žena gladna te da neće odmah krenuti s repanjem najavljene dvije stvari. Press konferencija je trebala početi u 20 sati, a počela je u 23, baš kao što je njezin let trebao završiti u 14 sati, a na kraju je u Zagreb sletjela u 21 sat!

Razlog? Nismo posve sigurni – prvo smo iz organizacije doznali da je let kasnio zbog oluje, onda nam je brat Lil' Kim rekao da je putem do zračne luke eksplodirao automobil na cesti ispred njezinog (!), zbog čega je zakasnila na sam let, pa nam je netko rekao da je kašnjenje rezultat kombinacije obiju priča... Nakon što je konačno stigla do hotela, sljedećih 45 minuta je provela sređujući se u svojoj sobi, što joj jedan dio iziritirane novinarske svite nije mogao oprostiti. Do te mjere da su reagirali prilično neugodno i agresivno – dragi kolege, ako možete po 12 sati u komadu čučati u grmlju i čekati fotografije koječijih ljubavnica, onda se možete zavaliti u hotelske fotelje i preživjeti još jedan maraton na zadatku, bez balkanskog kvocanja i uzvikivanja primitivnih rasističkih i seksističkih parola. Srećom što gosti ne razumiju hrvatski...

Kako god, nakon što su doslovno ispražnjene zalihe besplatnog piva, a Lil' Kim se konačno pojavila na dogovorenom mjestu, blitzkriegom su se pretresla glavna pitanja vezana uz lik i djelo gošće, kao i sami detalji oko tekuće turneje.

Prije Zagreba, gdje nastupa danas, 14. prosinca, repala je u Amsterdamu, a nakon Splita i Zadra nastavit će put Beča.

'Bit će po malo od svega, izvodit ću po nekoliko pjesama sa svakog albuma i neke nove remikseve i suradnje', izjavila je Kim, koja je pričala i o novom albumu (trebao bi izići 2009, a snimat će ga za svoje novce i s potpunom kreativnom kontrolom), suradnji s T-Painom koju je nedavno odradila ('It's so hot'), knjizi koja će uskoro izaći ('govori o mojim zatvorskim danima'), zatvorskoj produktivnosti ('pretjerano je to da sam napisala 200 pjesama u zatvoru, ali sam uistinu puno pisala i čitala... moja omiljena knjiga je 'Da Vincijev kod', puno je bolja od filma') i pjevanju karaoka u zatvoru ('svakoga petka').

'Volim sve vrste muškaraca... moji dečki bili su veliki, niski, debeli, mršavi, lijepi, manje lijepi', rekla je, a objasnila je i da je posljednjih dana jako puno u Hollywoodu, no nikako da pronađe pravu ulogu za sebe, 'moja idealna uloga nije ono što ljudi misle da jest. Želim snimiti horor film, glumiti veterinarku ili mladu odvjetnicu.'

Doduše, bilo je i nekih pitanja koja su upala u domenu zabranjenog – iako su novinarima prije presice podijeljene službene biografije u kojima se spominje da zbog nepoštivanja ugovora izdavačka kuća Brookland Media na sudu od nje traži 2,5 milijuna dolara, iz organizacije su stopirali pitanje o slučaju, kao i pitanja vezana uz razloge kašnjenja i plastične operacije, dok ju je pitanje o velikom crnom dildu (koji je ona navodno tražila za zagrebačku hotelsku sobu) dobro nasmijalo, a potvrdila je: 'Vibrator nije razlog zbog kojeg sam kasnila. Vjerujte mi, razlozi su bili izvan naše kontrole.'

U svakom slučaju, Lil' Kim je večeras u Aquariusu, u 22 sata. Osim ako ne zakasni, he-he-he... Očekujemo je odmornu, naspavanu i punu energije.