MIMA SIMIĆ:

'Izvlačit ću iz gostiju duhovite i pametne replike'

28.09.2012 u 14:06

Bionic
Reading

Svestrana filmska kritičarka, glazbenica i kolumnistica tportala Mima Simić upustila se u novu filmsku avanturu. Od 1. listopada kreće njezina radio emisija 'Zvuk celuloida', koju će uređivati i voditi, a radiovalovima će jedriti svakog ponedjeljka na 2. programu Hrvatskog radija, u atraktivnom terminu od 12.35 do 13.30

'Koncept emisije 'Zvuk celuloida' je da stalna gošća urednica bira goste uže ili šire upletene u najpopularniju od umjetnosti, te iz njih izvlači duhovite i pametne replike, na taj način informirajući i stimulirajući slušateljsko tijelo', objasnila je Mima Simić
Tko će sudjelovati u emisiji?
U emisiji će sudjelovati svi zanimljivi, kreativni i relevantni ljudi, s domaćih i stranih celuloidnih terena, čije se djelovanje veže uz film: redateljice, filmski i kulturalni kritičari i teoretičarke, producenti, prevoditeljice, fakultetski profesori, stručnjakinje za filmsku glazbu, glumci, scenaristice, kamermani, organizatori i umjetničke direktorice filmskih festivala... Ideja je da se celuloidni pipci puste na sve strane i da se dovuku ljudi koji nam mogu upotpuniti sliku o tome što film danas jest i/ili može biti.

Kako je raditi na radiju, tj. je li bilo teško snaći se u novom mediju?

Radio mi nije stran medij, moj prvi posao u životu bio je posao glazbene urednice na lokalnom zadarskom radiju, a i u eteru sam gostovala nebrojeno puta. Čak sam, avaj, uživo vodila i neke televizijske emisije. U tom smislu novi medij predstavlja izazov, ali ne i nepoznanicu.

Na što treba izrazito obratiti pažnju pri realizaciji emisije?
Emisija će ići uživo, pa bi u realizaciji valjalo pripaziti na dikciju, artikulaciju i dugu jezičinu, a svakako je važno da emisija sveudilj bude dinamična - razgovor inteligentan i zabavan - što će ovisiti kako o ljupkoj hostesi tako i o odabranim gostima i gošćama.

Na koji profil publike ciljate?
Ciljamo na četiri milijuna građana i građanki Republike Hrvatske, od novorođenčadi do stanovništva staračkih domova. U film nas uranjaju od prvih snimaka ultrazvukom, i prati nas čitav život. Radio je, pak, mobilni medij koji možete sa sobom nositi posvuda i filati se filmom i kad niste uz ekran.