POSTHUMNA PRODAJA

Amy Winehouse je opet postala tražena roba

29.07.2011 u 10:00

Bionic
Reading

Amy je novi primjer toga kako smrt uvijek garantira najbolju prodaju albuma

U posljednjih tjedan dana prodano je više albuma Amy Winehouse nego u prvih šest mjeseci 2011. godine, pokazuju najnoviji podaci Nielsen SoundScana, potvrdivši još jednom da se posebno popularan postaje onda kada zvijezda najmanje, a diskografi najviše mogu profitirati na toj popularnosti – nakon smrti.

U SAD-u, album 'Back To Black' prodan je u 37.000 komada u tih tjedan dana, a čak 36.000 primjeraka jesu digitalni, mp3 albumi. Povećala se i prodaja prvog albuma 'Frank', od kojeg je od 7.600 komada, čak 7.000 prodanih bilo digitalno.

Uza sve to, radijske postaje odjednom su počele ispunjavati svoju minutažu pjesmama Amy Winehouse, kao malo kada prije njezine smrti – u SAD-u, broj emitiranja pjesama sa spomenuta dva albuma na radijskim postajama porastao je za 170 posto.