SLAVONSKE ROCK SNAGE

Zoran Mišić s kolegom iz bivšeg benda snimio duet

22.08.2012 u 14:13

Bionic
Reading

Slavonski rokeri Zoran Mišić i njegov kolega iz bivšeg benda Wasted Generation, Dinko Pleša, snimili su pjesmu 'Bez naslova', a u spotu se pojavljuje i prelijepa Izabela Bagarić

Dinko Pleša, inače diplomirani psiholog te član i suosnivač osječkog hard rock benda Wasted Generation, grupe koja je surađivala i s legendarnim američkim producentom Eddiejem Kramerom (Jimi Hendrix, Led Zeppelin, KISS…) te nastupila kao predgrupa Guns N' Roses u zagrebačkoj Areni, otkrio je da je pjesma 'Bez naslova' nastala 2009. godine.

'Svjestan da pjesma nosi jaku emociju i poruku koja se ne može sasvim lako prenijeti, shvatio sam da bi Zoran Mišić bio idealan pjevač za tu pjesmu, kako iz glazbenih, tako i iz privatnih razloga, jer se radi o mom dobrom i dugogodišnjem prijatelju, s kojim sam dotad napravio i odsvirao puno pjesama i koncerata. Zoran je odmah pristao, tako da smo za početak snimili samo kućnu verziju pjesme, pomoću digitalnog fotoaparata u Zokijevoj sobi. Nakon postavljanja tog videa na YouTube pjesma je dobila mnoge pozitivne komentare i gledanost je prešla odličnih 130.000 pregleda, što nas je motiviralo da je snimimo ponovo, ali u studiju, u ponešto drugačijem aranžmanu i s kvalitetnijom opremom. Prije dvije godine snimili smo je u studiju Željka Nikolina u Osijeku, koji je i sam sudjelovao u aranžmanu te odsvirao klavijaturističke dionice. Osim Željka, gostovali su Alen Valinčić (bubnjevi) i Matija Nikolin (bas gitara)', ispričao je Dinko.

Mladi Osječanin kaže da su tek 2012. nastavili s tim projektom te su početkom 2012. snimili i videospot pod redateljskom palicom Borisa Šepera.

'U spotu, osim Zorana i Dinka, pojavljuje se Izabela Bagarić koja je svojom ulogom odlično dočarala emocije koje prožimaju pjesmu. I tako, više od tri godine od nastanka prvih stihova i tonova pjesme 'Bez naslova', ona je prvi put službeno objavljena i prezentirana široj javnosti (premijerno u showu Dalibora Petka na Narodnom radiju i spot na CMC-u) te se nadam da će što više ljudi u njoj uspjeti pronaći neku svoju priču, neku svoju emociju…', kaže Pleša.