IDEAL PJEŠČANOG SATA

Žene su sve deblje, a sve više brinu o izgledu

26.04.2010 u 08:00

Bionic
Reading

Veliko istraživanje koje je talijanska tvrtka provela za jednog proizvođača donjeg rublja pokazalo je da se pojam ljepote vraća idealima 50-ih godina, da su žene sve šire i da im je sve važniji izgled

Otkrića tvrtke COIN pokazala su da grudima i obliku tijela žene pridaju najviše pažnje te da prema tome oblikuju mišljenje o sebi. No isto tako je otkriveno i da njihov stav prema donjem rublju uvelike oblikuju kultura, običaji i društvene norme.

Istraživanje su proveli na ženama u Francuskoj, Kini, Japanu, Njemačkoj, Italiji i Velikoj Britaniji i pokazalo je da se prosječni broj odjeće koju žene kupuju sa 40 povećao na 44. Jednako tako je sve više žena koje kupuju grudnjak broj četiri koji je ujedno i najprodavaniji model.

Ideal oblika ženskog tijela desetljećima je nakon pojave Marilyn Monroe i Sophije Loren bio poput pješčanog sata, no i to se s vremenom promijenilo. Sve veći broj žena diljem svijeta ima oblik tijela poput kruške, jabuke, pravokutni oblik (bez oblina) ili dječački.

Obujam prsa Britanki povećao se u prosjeku za četiri centimetra u posljednjih 50 godina, a u anketi je njih 78 posto priznalo da ima probleme s kupovinom grudnjaka, dok ga 83 posto nosi iz navike.

U Japanu su grudnjaci gotovo obavezan odjevni predmet jer je u nekim dijelovima zemlje nepristojno, čak i tabu, da se ženi vide bradavice preko majice. 81 posto Njemica u globalu je zadovoljno svojim izgledom, dok je u Britaniji 75 posto zadovoljnih žena.

U Kini nevjerojatnih 99 posto ispitanica smatra lijepo poprsje najvažnijim faktorom izgleda, a 60 posto Kineskinja nosi grudnjak samo kao modni izričaj.