POREMEĆENE VRIJEDNOSTI

Zbog seksa na TV-u djeca prebrzo odrastaju

11.04.2011 u 09:27

Bionic
Reading

Neprikladne televizijske emisije i dječja odjeća napravljena po uzoru na onu za odrasle prisiljavaju djecu da prerano odrastu, tvrde roditelji

Današnja djeca vrlo brzo odrastaju, a roditelji smatraju da su za to krive eksplicitne reklamne kampanje te televizijske serije koje su 'previše odrasle', pokazuje najnovije britansko istraživanje. Devet od deset roditelja smatra da su djeca pod prevelikim pritiskom te da misle da se moraju ponašati starije nego što doista jesu.


41 posto roditelja koji su sudjelovali u istraživanjima složilo se da su TV emisije, kao i reklame neprikladne za njihovu djecu, a 40 posto roditelja misli da izlozi i reklamni panoi prikazuju sadržaj koji djeca ne bi trebala vidjeti.

'Roditelj su zabrinuti zbog pritiska kojemu su izložena njihova djeca i zbog kojega prerano odrastaju. Jasno je da njihova panika nije proizvod pretjerane moralnosti, nego svakodnevnog iskustva. Roditelji se nastoje boriti protiv drastične seksualizacije društva i ponašanja', pojasnio je Reg Bailey, voditelj nezavisnog istraživanja.

Pretjerana izloženost djece seksualnim sadržajima nije samo britanski problem. Naprotiv, sve razvijene zemlje danas imaju isti problem. Sudeći prema dosadašnjem ponašanju društva i činjenici da seks sve prodaje, očito je da je novac važniji od djece.