ZAVARAVANJE KUPACA

Zašto je povučena reklama s Natalie Portman?

23.10.2012 u 22:31

Bionic
Reading

Advertising Standards Authority, nezavisna organizacija koja nadzire oglašavanje u Velikoj Britaniji, okomila se na Diorov oglas za maskaru Show New Look, u kojem je ta poznata glumica glavna zvijezda

Po pisanju Telegrapha, ASA je tijekom srpnja zaprimila pritužbu da je oglas retuširan kako bi se uvećao učinak oglašivanog 'multidimenzionalnog volumena i tretmana'.

Maskara koju naplaćuju 28,5 dolara (oko 170 kuna) navodno 'podebljava, odvaja i produljuje trepavice za neograničeno multipliciran učinak'. S time se dobar dio recenzija online ne slaže i prilično su razočarani novom maskarom, koju nazivaju groznom i, što je još gore, grudvastom.

Dior je pristao povući oglas kako bi izbjegao formalnu istragu tijekom koje bi morao dokazati kako nije digitalno uvećao mogućnosti svog proizvoda.