CNG KAO NEKOĆ DIZEL

VW planira plinsku revoluciju motorima TGI

19.08.2013 u 09:52

Bionic
Reading

Volkswagen je jedan od proizvođača zaslužnih za širu primjenu dizelskih motora u automobilima, a sada se Nijemci spremaju ponoviti pionirski uspjeh motorima koji će kao gorivo koristiti komprimirani prirodni plin

VW-ov motor TGI je zapravo prilagođeni 1.4 TSI koji može raditi na benzin ili plin.

Nijemci favoriziraju komprimirani prirodni plin (CNG) u odnosu na ukapljeni naftni plin (LPG) jer prilikom sagorijevanja emitira manje CO2 uz veću energetsku gustoću. Također je lakši od zraka, zbog čega u slučaju curenja isparava u atmosferu, što mu daje sigurnosnu prednost u odnosu na LPG.

Velika prednost CNG-a je i dostupnost. Shellov znanstvenik Wolfgang Warnecke Automotive News Europeu rekao je kako se globalne rezerve komprimiranog prirodnog plina procjenjuju na dostatne za 250 godina.

Golf TGI već je dostupan u prodaji, a Volkswagen planira proširiti ponudu motora TGI na sve modele u dogledno vrijeme.

Golf TGI sa spremnikom plina prevaljuje 420 km (3,5 kg na 100 km) te još 940 km (5,4 l na 100 km) s punim benzinskim rezervoarom, kažu u Volkswagenu.