OMILJENI STATUSNI SIMBOL

Torba koju obožava Meghan Markle zaludjela je žene diljem svijeta

04.10.2018 u 14:35

Bionic
Reading

Kada je prije tri godine osnovala svoj istoimeni modni brend, urugvajska dizajnerica Gabriela Hearst vjerojatno nije ni sanjala o tome da će njezine torbe postati omiljeni modni dodatak utjecajnih slavnih imena poput Oprah Winfrey i Meghan Markle, no upravo to se i dogodilo. Žene diljem svijeta poludjele su za njezinim torbicama, a ne smeta im čak ni vrtoglavo visoka cijena koja nerijetko dostiže iznos veći od 100.000 kuna

2015. godine urugvajska dizajnerica s njujorškom adresom, Gabriela Hearst, pokrenula je svoj istoimeni modni brend koji je u svega tri godine postao jedan od vodećih brendova u svijetu mode, posebno kada je riječ o torbicama. Hearst je proglašena jednom od istaknutih dizajnera koja zahvaljujući svom radu snažno utječe na modnu industriju i stvaranje trendova.

Koliko su popularne njezine torbe govori i činjenica da su ih nosile neke od najutjecajnijih imena iz svijeta mode, televizije, filmske industrije, pa čak i članovi kraljevske obitelji. Meghan Markle jučer je s princom Harryjem po prvi put posjetila englesku pokrajinu Sussex po kojoj su dobili titulu vojvoda. Lijepa vojvotkinja je za tu prigodu nosila tamnozelenu pencil kožnu suknju modnog brenda Hugo Boss, laganu svilenu bluzu identične nijanse brenda & Other Stories i Armanijev kaput od kašmira bež boje, a stajling je zaokružila efektnom zelenom torbicom 'Demi' s potpisom Gabriele Hearst.

  • +41
Meghan Markle - svi stajlinzi Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Upravo model 'Demi', kao i nešto veći model 'Nina', predstavljaju dva najpopularnija modela slavne dizajnerice. Njezine torbice obožava i jedna od najutjecajnijih žena iz svijeta mode, ruska poduzetnica i osnivačica modne i lifestyle platforme Buro247.com, Miroslava Duma, koja posjeduje popularne torbe u čak nekoliko boja.

Iako se klasični modeli luskuznih torbica prodaju po cijeni od 12.250 do 14.075 kuna, ekskluzivni modeli od krokodilske kože drže cijenu od nevjerojatnih 108.000 kuna, zbog čega mnogi ove torbe uspoređuju s planetarno popularnim Hermesovim modelima Birkin i Kelly.

'Sve je počelo tako što sam torbe nosila ja sama kao uzorak', rekla je za The New York Post 41-godišnja Hearst. Oba popularna modela inspirirana su kineskim kolačićem sreće, a potražnja za 'Demi' i 'Ninom' toliko je velika da postoje liste čekanja od nekoliko stotina kupaca, a slavna dizajnerica tvrdi kako nerijetko prođe i po nekoliko mjeseci dok torbica stigne do kupca.

Odlične rekacije na ogledne modele torbica potaknule su urugvajsku dizajnericu da krene u proizvodnju i ozbiljno se posveti dizajniranju torbi, a lista slavnih imena koje obožavaju njezine torbe dovoljan je dokaz da je ispravno odlučila.

Manje je poznato to da je model 'Nina' ime dobila po slavnoj jazz pjevačici Nini Simone, a njezinoj popularnosti doprinijele su Miroslava Duma koja ju je nosila na tjednima mode u New Yorku i Parizu te glumica Brie Larson koja se s njom pojavila na tradicionaolnom partyju povodom dodjele Zlatnih globusa.

Ubrzo nakon toga torbicu su priželjkivale sve slavne ljepotice poput Priyanke Chopre, Oprah Winfrey, Kate Bosworth i Anne Hathaway, uključujući i glumicu Demi Moore po kojoj je manja 'Demi' dobila ime.

Nakon 'Nine' i 'Demi' dizajnerica je predstavila još nekoliko jednako uzbudljivih modela kao što su 'Diana', 'Rafaela' i 'Patsy', a dostupni su i kožni ruksaci koji također drže paprenu cijenu.

  • +12
Poznati s torbicom Gabriele Hearst Izvor: Profimedia / Autor: tportal.hr/Mihaela Maras

Baš kada smo mislili da ne može ljepše i originalnije, urugvajska dizajnerica lansirala je dva nova modela torbi o kojima će se još dugo pisati. Obje torbe dizajnirane su tako da oblikom podsjećaju na kutijice za nakit, a ništa manje originalno nismo ni očekivali od talentirane dizajnerice. Model 'Joni' ima tri pretinca, u ovom slučaju ladice, koje se otvaraju baš poput pravih ladica, dok se pretinci kod modela 'Mitchell' otvaraju na pritisak prstom s bočne strane torbice, a oba modela mogu se po želji razdvojiti u 'clutch' torbice. Inovativno, ne možemo poreći.