RECESIJSKA LJEPOTA

Tko kaže da kvalitetna šminka mora biti skupa?

11.01.2012 u 09:26

Bionic
Reading

Zahvaljujući šminki iznimnog omjera kvalitete i cijene, nema razloga da se u krizi odreknemo svojih beauty navika i potreba

Kažu da kvaliteta nema cijene. Što tek reći na otkriće da za manje od 75 kuna (ili 10 eura) možete pronaći solidnu šminku, a pritom ne morate činiti ustupke kvaliteti. Koji su to brendovi iz kategorije masstige kozmetike, koji na sretan način kombiniraju najbolje od masovne proizvodnje i prestižne kvalitete, a štede mahom na reklamiranju.

Najpopularniji brendovi u toj kategoriji njemački su Essence i Catrice, čijim je niskim cijenama vrlo teško konkurirati. Njihovi ruževi, lakovi, olovke i sjenila (da navedemo neke od najtraženijih) odlikuju se trendi bojama i postojanim pigmentima, a vrlo su rijetko skuplji od 30-ak kuna.

Slavni francuski brendovi, poput L'Oréal Parisa i Bourjoisa, nešto su skuplji, ali ništa manje omiljeni. Znatno su dulje prisutni u našim drogerijama i parfumerijama pa su poznati generacijama žena. Na stranicama naših beauty blogerica naići ćete na živahne rasprave o najboljim nijansama njihovih ruževa, sjenila, sjajila…

Usprkos uvriježenom mišljenju da puder i maskara moraju koštati da bi bili 'dobri', američki brendovi Max Factor i Maybelline dokazuju da to nije uvijek točno. Štoviše, sve je više onih koji su razočarani performansama luksuznih brendova pa smatraju da nema razloga zašto bi za podlogu ili 'lepezaste' trepavice izdvajali stotine kuna.

Od britanskih i talijanskih make up brendova, o kojima se nešto rjeđe piše i priča, svakako treba izdvojiti Rimmel i Deborah. Posebnu kategoriju čine kataloški brendovi, poput američkog Avona i švedskog Oriflamea, u čijoj će ponudi i najzahtjevnije šminkerice naći proizvode koji će ih zadiviti svojom inovativnošću i kvalitetom.