Moda IZ ŠVEDSKE

Skandinavski chic: Slavne ljepotice ne mogu se zasititi kreacija ovog brenda

22.10.2019 u 06:29

Bionic
Reading

Iako postoji tek pet godina, švedski Totême u kratkom roku osvojio je poznate fashionistice te one vrlo rado nose udobne, ali vrlo stajliš kreacije s potpisom ovog relativno novog brenda

Skandinavska praktičnost, vrhunska kvaliteta i moderni dizajn recept su za uspjeh i kad je riječ o novom švedskom brendu Totême, osnovanom 2014. godine, no već sad s respektabilnom vojskom obožavatelja, svakim danim sve brojnijom.

Odlika njihovih kreacija je bezvremenski dizajn što se brzo i lako uklapa u različite stajlinge pa ga možete nositi cijelog dana, a uz nekoliko detalja može se pretvoriti i u svečana izdanja.

  • +5
Katie Holmes Izvor: Profimedia / Autor: MEGA / Mega Agency / Profimedia

Minimalizam sa sjevera Europe oduševljava mnoge poznate fashionistice, poput glumice Katie Holmes, koja je u nekoliko navrata nosila odjeću upravo s potpisom brenda Totême.

Lijepa brineta izgledala je bez greške u casual kombinaciji klasičnog muškog kaputa, udobnih traperica, gležnjača na vezanje i neutralnog pulovera s potpisom tog sve popularnijeg švedskog brenda, iza kojeg stoje modna blogerica Elin Kling i njezin suprug Karl Lindman.

Par osmišljava odjeću koja se može nositi više sezona, s naglaskom na kvalitetu, udobnost i bezbroj sitnih detalja poput neobičnih proreza, asimetričnih gumba ili neočekivanih šavova koji daju posebnost njihovu dizajnu.

Nakon što je Elin skupila više od milijun sljedbenika svojim minimalističkim skandi stilom i postala prva blogerica koja je započela suradnju s H&M-om zatvorila je svoj blog i prorijedila angažman na društvenim mrežama.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Favorite weather #totême

Objavu dijeli Sirin (@creativeecho)

Iako je bila svjesna toga da bi poistovjećivanje njezina imena s tim brendom zasigurno povećalo prodaju i zanimanje medija, Kling nije željela postati sinonim za Totême. Isprva se to činilo kao čudna odluka, no Elin je znala da je to dugoročno ulaganje u budućnost brenda.

'Iako sam najveći zagovornik i ambasador tvrtke Totême, kad nosim neki proizvod, želim biti 100 posto zadovoljna njime', kaže Kling.

Cjenovni rang je viši od onog high street brendova, no nikad ne prelazi 1000 dolara i odlična je modna investicija jer se njihova odjeća može nositi u različitim prigodama, neovisno o aktualnim trendovima.

Usprkos specifičnoj poslovnoj politici, Kling je vrlo zadovoljna uspjehom brenda jer čini se da su njihove kreacije bez velike reklame našle svoj put do poznatih zaljubljenica u modu.

'Nikad nismo plaćali nikome da nosi Totême', rekla je ponosno Elin, a u samo pet godina ostvarila je nevjerojatan uspjeh.