INSPIRIRANA 60-IMA

Sanjiva moda s potpisom Chanela: Ovako izgledaju komadi iz nove kolekcije brenda

04.10.2022 u 16:51

Bionic
Reading

Spektakularnom revijom u pariškom Grand Palaisu, modna kuća Chanel na čelu s kreativnom direktoricom Virginie Viard tradicionalno je zatvorila Tjedan mode u francuskoj prijestolnici

Poput Eiffelovog tornja, uloga Chanela je da se ‘uzdigne iznad’ pariške mode, zaslijepljene ludorijama s modnih pisti poput onih Kanyea Westa, za medije je izjavio Bruno Pavlovsky, predsjednik modnog odjela Chanela, dodavši kako od kontroverzi kao brend više vole san i vedrinu.

  • +43
Chanel SS23 Izvor: Profimedia / Autor: David Fisher / Shutterstock Editorial / Profimedia

Posljednju kolekciju brenda tradicionalno predstavljanoj u pariškoj Velikoj palači, Chanelova dizajnerica Virginie Viard temeljila je na novovalnom klasiku Alaina Resnaisa ‘Last Year at Marienbad’, koji je osvojio Zlatnog lava na filmskom festivalu u Veneciji 1961. Coco Chanel dizajnirala je garderobu za glavnu zvijezdu filma, glumicu Delphine Seyrig. Vječni, izvanvremenski šik garderobe koju je stvorila za Seyrig, a koja uključuje klasično Chanelovo dvodijelno odijelo i crnu koktel haljinu od šifona, posebno je osmišljen kako bi poboljšao složenu priču o avangardnim obratima u kronologiji film u kojem se priča odvija u zagonetnim flashbackovima.

Publika Chanelove revije sjedila je kao u kinu ispred golemog platna na kojem se prikazivala montaža scena iz filma. Manekenke su defilirale ispred ekrana noseći odjeću koja će se sljedećeg proljeća naći u prodaji u buticima Chanel, ali je vrlo lako mogla biti snimljena 1961. Klasične koktel haljine od crnog šifona, damske točkice i podatne, izdužene večernje haljine naglašavale su bezvremenost Chanelove estetike. Detalj perja viđen u nekoliko filmskih stajlinga, Viard je predstavila na komadima od svečanih haljina do odijela od tvida.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Chanel

Govoreći prije revije, Pavlovsky je udvostručio Chanelovu stalnu predanost maloprodaji u odnosu na e-trgovinu. ‘Imamo više kupaca koji dolaze u naše butike, na svakom mjestu, nego ikad prije’, rekao je. ‘Chanel nije proizvod, radi se o silueti i duhu. Najbolje mjesto za doživjeti siluetu je u garderobi. S digitalom možete vidjeti proizvod, ali ne možete vidjeti duh. Kreativna energija koju doživite u butiku najbolji je način da kvantificiramo vrijednost Chanela’.