OTVORENJE DUĆANA BLAUER

Renata Sopek pokazala što je raskošni šarm

28.09.2012 u 09:37

Bionic
Reading

Na otvaranju ekskluzivne robne marke Blauer USA, Rene Bitorajac i Lorena Nosić bili su glavne zvijezde. Nakon zabavnog skeča, tijekom kojeg su nasmijali brojne poznate koji su stigli na otvorenje, uživali su u rezanju torte

Lorena Nosić, hrvatsko zaštitno lice branda Blauer USA, inače prve monobrand trgovine u Hrvatskoj, odlično se zabavila tijekom fotografiranja poznatog umjetnika Stefana Lupina. Na otvaranje su došli i Jelena Perčin, Ivana Kindl, Antonija Stupar Jurkin i renata Sopek koja je obuka odlične crne hlače i slatku crnu majicu bez rukava, obrubljenu čipkom.

Blauer USA povijesni je brand koji je davne 1935. postao robna marka broj 1 za američke policajce, američku vojsku, mornaričke časnike i specijalne agente koji čuvaju Bijelu kuću u Washingtonu. Ubrzo nakon početka suradnje s institucijama, kvalitetnu su odjeću prepoznali građani, stoga je Blauer krenuo u svoje širenje na svjetsko tržište.

Kompanija FGF Industry S.P.A i Enzo Fusco imena su koja stoje iza branda. U nastojanju da kontroliraju svaku fazu proizvodnje svojih kreacija, od koncepta dizajna do kupnje krajnjeg potrošača, pomogli su da Blauer preraste u svjetski poznati brand.

Tijekom više od šezdeset godina Blauer je stekao važnu poziciju na američkom tržištu, zahvaljujući posvećivanju pažnje funkcionalnosti, inovacijama u dizajnu i tehnologiji kreacija. Brend Blauer zbirka je kolekcija za muškarce i žene, ali i za djecu od dvije do 14 godina.