VOZILI SMO

Redizajnirani Nissan Qashqai stigao na domaće tržište

13.03.2010 u 09:00

Bionic
Reading

Nakon svega tri godine na tržištu, u Nissanu su odlučili da je došlo vrijeme da se jednom od njihovih najpopularnijih modela, crossoveru Qashqaiju, zategnu bore. Redizajnirani Qashqai imali smo prilike bolje upoznati tijekom domaćeg predstavljanja automobila u Rovinju

Prije nego što navedemo unapređenja po kojima se novi Qashqai razlikuje od starog, valja istaknuti da je Nissan većim dijelom odradio tek vizualne dorade držeći se valjda one stare – ne popravljaj ono što radi dobro. Tako se pod poklopcem nalazi dobro poznata pogonska ergela s osnovnim 1.6 benzincem snage 115 KS te 2.0 benzincem sa 140 KS i dva dizelaša – 1.5 sa 106 KS i 2.0 dCi sa 150 KS.

Prijenos je i dalje, ovisno o paketu opreme – 4x2 ili 'All-mode' 4x4 s blokadom stražnjeg diferencijala, dok je za izmjenu brzina zadužen ručni peterostupanjski u osnovnom, odnosno ručni šesterostupanjski mjenjač u ostalim modelima te šesterostupanjski automatski kontinuirano varijabilni mjenjač uz nadoplatu.

Ovjes je također ostao zasnovan na McPhersonu sprijeda te multilinku straga, no u Nissanu spominju ugađanje amortizera za veću stabilnost i bolja upijanja neravnina, što se i osjeti u vožnji.

Najveće izmjene odnose se na vanjštinu, poglavito prednji kraj koji je temeljito preoblikovan kako bi Qashqai izgledao još agresivnije. Novo svjetlosno sklopovlje, novi poklopac motora i branici, kao i prošireniji blatobrani stvaraju efekt dinamičnog automobila, a slična tema se nastavlja i kod stražnjeg kraja s novim LED stražnjim svjetlima. Vizualne preinake rezultirale su i unaprijeđenom aerodinamikom koja je s koeficijentom otpora 0,33 za 0,01 Cd bolja od one prethodnika.

Iznutra je automobil dobio osvjetljenje poda i nove presvlake, kao i potpuni redizajn kontrolnih uređaja. U Nissanu ističu da su mnogo pažnje posvetili i izolaciji buke u unutrašnjosti, što se također osjeti u vožnji.

Redizajnirani Qashqai u osnovnoj izvedbi 1.6 Visia, koja standardno uključuje svu opremu od ABS-a do šest zračnih jastuka, no ne i ESP, kod nas će stajati 139.000 kuna, dok će najprestižniji model 2.0 dCi Tekna Plus s automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača koštati 270.000 kuna.