CRO A PORTER, 3. VEČER

Razigrane ljubavnice pokazale mračnu stranu

27.03.2010 u 01:44

Bionic
Reading

Faunove ljubavnice, koje je na pistu poslao modni atelier Boudoir, zaokružile su treću modnu večer XV. Nivea Cro A Portera. Predstavili su se i intrigantni Sin Factory, Luka Grubišić inspiriran Mediteranom, Marina Design sa suknja-hlače kombinezonima te srpski 'dark' gost Dejan Despotović

Marina Design pokazala je zaokruženu, nosivu kolekciju kombinezona sa suknja hlačama u boji pijeska, tirkiznoj te nježnoj boji breskve. Osim romantične strane, njezine su žene pokazale i gotovo vojničku strogost, primjerice u vidu hlača koje su se sužavale u koljenima te uskih maslinasto zelenih ili crnih odijelaca. Oduševila je i pokoja zanimljiva torbica te osobito neobičan nakit dizajnerice Sanje Čović.

Poveću dozu intrigantnosti unio je Sin Factory, čije su manekenke nosile maske ili pak izrazitu šminku oko očiju, a neke čak i brnjice. Na pisti su otvarale kišobrane, ludirale se, a jedna je čak puzala po pisti uz dizajnera. Je li u sklopu scenarija bila i manekenka koja je posrtala po pisti u vrtoglavim štiklama, i na kraju se srušila, nama je sumnjivo, ali je otela nemalo pozornosti.

Spomenimo, pod takvim dojmom, malo i samu kolekciju: sivi korzeti na kojima se igraju crne okomite linije, kao i smeđe-bež karirani korzeti, bili su u prvom planu, uz minijaturne balon suknjice.

Sin Factory

Gost iz Srbije Dejan Despotović inspiraciju za svoju kolekciju Black pronašao je u dark uličnoj londonskoj modi i romantičnoj mračnoj strani estetike, koju i inače provlači kroz svaku svoju kolekciju. Kod kratkih crnih ženskih haljina igrao se trakastim umecima od prozirnog materijala, detaljima na ramenima, rukavima od umjetnog krzna. Njegov darker na sako nosi tajice, svoj uski kaputić dodatno steže u pojasu, a kad se odluči za goli torzo, nabaci samo šal od krzna.

Luka Grubišić, domaći dizajner poznat po radu u studiju slavnoga Oscara De la Rente, predstavio je kolekciju inspiriranu Mediteranom. Pista je vrvila od njegovih balon suknjica i morskih motiva, osobito konopa, bilo u vidu remenja, nakita ili trimera na haljinama. Poznat je po korištenju najfinijih materijala, pa su se nebo plave, trirkizne i crno-bijele suknjice i haljinice prelijevale u svili, organdiju i rebrastom svilenom taftu. Uz balon suknjice tu i tamo dolaze i divovske mašne, bilo sprijeda ili straga, što je i najkraćim kreacijama dalo golem volumen. Na samom kraju pistom je prošetala manekenka u raskošnoj, impozantnoj bijeloj vjenčanici od svile i organdija.

I kao šlag na kraju, Boudoir, iza kojeg stoje sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić. Modni dvojac ove godine slavi 15 godina uspješnog rada na modnoj sceni. I na 15. Cro A Porteru dokazale su dosljednost svom stilu i svoju prepoznatljivost, ne odstupajući od kreativnog šarma i romantičnog duha.

Kolekcija nazvana 'Faun's mistress' ovoga puta ipak dolazi (osim par iznimki kreacija u nježnoj bež boji), u tamnijim i zagasitijim tonovima. Bilo je tu crnih haljina s tamnozelenim ili ljubičastim detaljima od trakica, ali i odličnih crno-zlatnih haljina s plisiranim donjim dijelom, kojima su željele istaknuti mračnu stranu romantične Boudoir žene.

Izložene haljine Matije Vuice, A'marie, Linee Exclusive i XD Xenia Designa kao poseban hommage preminulom vizažistu Tomi Vrbanu

Najavljena je bila i revija Matije Vuice, no ona je u čast preminulom vizažistu Tomi Vrbanu svoje haljine samo izložila na lutkama u posebnom dijelu West Gate Arene u kojoj se održavao modni spektakl. Lutke su bile bez šminke, pokrivenih glava.

Od poznatih, revije su u petak došle pogledati jake skijaške snage Ana Jelušić, Janica Kostelić i Ellin Arnasdottir te Sonja Kovač, Vlatka Pokos, Zrinka Cvitešić, Kristina Bradač Smoje, Neven Ciganović, Fani Stipković