KRALJICA TRENDSETERICA

Prodaja kraljičine torbice narasla za 60 posto

12.05.2011 u 10:22

Bionic
Reading

Haljina u kojoj je Pippa zablistala kao djeveruša na kraljevskom vjenčanju brzo je postala hit, a za parfem koji je nosila mladenka Kate formirane su duge liste čekanja. No i kraljica Elizabeta pokazala je da može diktirati trendove

Poznato je da engleska kraljica Elizabeta ne ide nikamo bez torbice, a žuta kožna torba kuće Launer koju je odabrala za vjenčanje unuka postala je toliko popularna da joj je u dva tjedna prodaja narasla za 60 posto.

Luksuzna tvrtka Launer s kraljevskom kućom surađuje još od 1981. kada je odabrana za izradu torbi i kožne galanteriju. Vlasnik Launer u Veliku Britaniju došao je prije 60 godina iz Češke. Njihov su stil tradicionalne ručno izrađene torbe od kvalitetne meke kože, kruta okvira. Torba kakvu je nosila  kraljica na vjenčanju unikatne je izrade, no kupci uzimaju sličnu krem boje.

U Launeru vjeruje kako ovo pokazuje želju kupaca prema otmjenim i nenametljivim damskim torbicama nakon modne histerije s IT-torbama. Iako su redoviti kupci torbi Launer žene iznad 50 godina, nakon vjenčanja najviše su ih kupovale žene između 35 i 50 godina što se pripisuje kraljičinu utjecaju na mlađu publiku.