NOVA KOLEKCIJA A'MARIE

Priroda pretočena u modu

10.04.2010 u 16:07

Bionic
Reading

Priroda, divlji i istovremeno pitomi pejzaž Istre, uobičajeni puderasti tonovi, ovoga puta 'pojačani' pariško plavom, smaragdno zelenom i jarko žutom, pretočeni su u novu kolekciju A'Marie

Nakon što je završila gužva oko dva velika domaća modna događanja, jedna od najambicioznijih domaćih dizajnerica, Ana Marija Brkić Višnjić, koja se krije iza imena A'Marie, predstavila je samostalno svoju novu kolekciju za sezonu proljeće/ljeto 2010. na svoj osobit način.

Kako Ana Marija Brkić Višnjić zamišlja nadolazeće nam toplije dane, zrcali se u kampanji koju je dizajnerica nimalo slučajno smjestila u istovremeno pitom i divlji pejzaž Istre. Fluidnom drapiranju tkanina tako se suprostavlja naglašeni kontrast kolorita upotpunjenih modnim dodacima s elementima inoksa i kože.

Ideja koloristički bogatoga kolaža kakav vlada u prirodi nadahnula je dizajnericu da još jedanput kreira kolekciju od vječnih odjevnih predmeta koji svojom nenametljivom posebnošću ne podilaze trendovima. Filozofija slobode pokreta tijela ovom je prilikom projicirana upravo u unutrašnjost Istre, koja je poslužila kao idealna kulisa za snimanje vizuala kolekcije pod fotografskom palicom Mladena Šarića.

I u novoj kolekciji dizajnerica se ne odriče svog prepoznatljivog koncepta 'easy-to-wear'. Prepoznatljive tkanine kao što je svila sada se pojavljuju u novim obradama, poput one baršunaste teksture koja slobodno pada i hladi tijelo, ili kože, koja skulpturalnom doradom evocira divljinu prirode. Uobičajene puderaste nijanse u ovoj su kolekciji upotpunjene bijelom, pariški plavom, smaragdno zelenom i jarko žutom.

Istraživanje formi u prirodi doživjelo je svoju kulminaciju kroz suradnju s kiparom Ivanom Josipom koji je uspješno prenio dizajneričinu viziju organske strukture stabla na unikatnu mini kožnu haljinu boje leda i modne dodatke, među kojima se osobito ističu narukvice, ogrlice i remenje te sunčane naočale. I ove sezone dizajnerica nastavlja uspješnu suradnju s Ghetaldusom koji je s A'marie sunčanim i optičkim naočalama već krenuo osvajati i inozemna tržišta.