PODIZANJE SVIJESTI

Pokrenuta kampanja 'Žena ženi' za borbu protiv raka dojke

02.10.2012 u 13:14

Bionic
Reading

Udruga Europa Donna, kojoj je namijenjen cjelokupan prihod od te kampanje, već dulje vrijeme brojnim projektima pruža potporu i podiže svijest žena o raku dojke

Kompanije Procter&Gamble i Konzum obilježit će listopad, mjesec posvećen borbi protiv raka dojke, humanitarnom akcijom Žena ženi čija je svrha prikupljanje financijskih sredstava za udrugu Europa Donna koja već godinama aktivno podiže svijest žena o raku dojke.

Akcija će se provesti udruživanjem snaga s građanima koji će kupnjom P&G-ovih proizvoda učiniti dobro djelo. P&G će od svakog kupljenog proizvoda Always, Pantene, Venus i Oral-B u prodavaonicama Konzuma tijekom listopada darovati 1 kunu udruzi Europa Donna. Svi kupci koji u jednoj kupnji na istom računu tijekom listopada kupe proizvode sva četiri brenda (Always, Pantene, Venus i Oral-B) u prodavaonicama Super Konzum i Konzum Maxi na poklon će dobiti i posebnu narukvicu ELFS. Narukvicu s mašnom u nekoliko različitih boja kao simbolom sudjelovanja u humanitarnoj akciji Žena ženi

osmislio je poznati dizajnerski dvojac ELFS - Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica.

Tim povodom održana je i konferencija za novinare u sklopu koje je predstavljena kampanja čiji je cilj, osim prikupljanja financijskih sredstava, educiranje i podizanje svijesti o borbi protiv raka dojke. U kampanju se uključila poznata hrvatska dizajnerica Ivana Popović koja se osobno suočila s tom zloćudnom bolešću. 'Mnoge žene nisu ni svjesne koliko je rak dojke učestala bolest. zbog čega je rano otkrivanje od presudne važnosti. Samopregled bi trebala postati redovita aktivnost svake žene. Taj pregled traje nekoliko sekundi, a doslovce spašava život. To treba non-stop ponavljati i zato podržavam ovu hvalevrijednu akciju', izjavila je brend ambasadorica Ivana Popović.

Udruga Europa Donna, kojoj je namijenjen cjelokupan prihod te kampanje, već dulje vrijeme brojnim projektima pruža potporu i podiže svijest žena o raku dojke. 'U Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko 2300 žena. Trudimo se da tu brojku smanjimo što je više moguće. Zato smo izuzetno sretni i zahvalni što je ovom akcijom prepoznata važnost naše borbe', rekla je predsjednica udruge Nada Kraljević.

Predstavnici P&G-a i Konzuma, Srđan Lisac i Helena Klarić, zahvalili su svima koji sudjeluju u humanitarnom projektu Žena ženi. Povodom najave projekta Helena Klarić, pomoćnica direktora Poslovnog područja maloprodaje i investicija u Konzumu, izjavila je: 'Humanitarna akcija Žena ženi nastavlja niz zajedničkih društveno-odgovornih projekata P&G-a i Konzuma. Zadovoljstvo nam je što ćemo u sklopu ove inicijative zajedno s našim kupcima i P&G-om Hrvatska dati doprinos u prevenciji i edukaciji žena o raku dojke kroz pomaganje udruzi Europa Donna Hrvatska. Za nas u Konzumu ovaj projekt ima posebno značenje jer se njime dodatno povezujemo s našim kupcima te pomažemo u borbi s ovom bolešću osvještavanjem o važnosti zdravih životnih navika, prevencije i redovnih pregleda žena u svim krajevima Hrvatske.' 'Žena ženi humanitarna je akcija koja se održava u listopadu, koji je ujedno mjesec borbe protiv raka dojke. Osim prikupljanja sredstava za udrugu Europa Donna Hrvatska, ovom akcijom želimo potaknuti svijest žena i društva o ovoj zloćudnoj bolesti, kao i potaknuti žene na redoviti samopregled. Želimo pružiti ženama potporu jer znamo koliko je ona bitna u tako teškim životnim situacijama', rekao je član Uprave P&G-a Srđan Lisac.

'Drago nam je što smo dizajniranjem posebne narukvice pripomogli kampanji Žena ženi kao simbolom sudjelovanja građana u humanitarnoj akciji te se nadamo da će doista polučiti fantastične rezultate', rekao je poznati dvojac ELFS, Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica.

Humanitarna kampanja Žena ženi trajat će do kraja listopada. P&G i Konzum na ovaj način žele dati svoj doprinos prevenciji i edukaciji žena o raku dojke. U akciju se mogu uključiti i građani kupnjom P&G-ovih proizvoda u prodavaonicama Konzum maxi i Super Konzum.