ZAVRŠETAK POTICAJA

Pad europskog tržišta automobila

06.09.2010 u 13:09

Bionic
Reading

Prodaja automobila u Europi ponovno je počela padati nakon što je kraju privedena većina programa poticaja kupovine novih automobila

U Francuskoj je prodaja pala za 9,8 posto u odnosu na isto razdoblje lani, dok su Španjolci zabilježili pad od 23,8 posto, prodavši u kolovozu 44.578 automobila. U španjolskoj je vladin program poticaja zamijene starog novim automobilom završio u srpnju, u isto vrijeme kada je povećan postotak poreza na dodanu vrijednost.

U Italiji je prodaja automobila pala za 19 posto, izvijestila je agencija Federauto, čiji je predsjednik Filippo Pavan Bernacchi u medijskom izvješću napomenuo da će distributeri vozila morati srezati najmanje 15.000 od 178.000 radnih mjesta kako bi preživjeli tržište u padu.

Analitičari se slažu kako će tržište automobila bez vladinih poticaja nastaviti padati u nadolazećim mjesecima.