USKORO U PRODAJI

Omiljeni brend Hrvatica pripremio pravu modnu poslasticu koja će vas vratiti u 60-e

16.08.2019 u 11:00

Bionic
Reading

Popularni švedski high street brend H&M najavljuje suradnju s eklektičnim britanskim brendom Richard Allan, osnovanim 1962. godine i poznatim po svojim inovativnim šalovima smjelog dizajna, apstraktnim uzorcima i živim bojama

Široki raspon haljina, bluza, suknji, košulja, hlača i modnih dodataka čini novu kolekciju high street brenda H&M nastaloj u suradnji s dizajnerskim brendom Richard Allan. Dugim siluetama i privlačnim detaljima poput visokog dekoltea, širokih manžeta i mekih pletiva, te palete boja i printeva, spomenuta kolekcija budi duh Swinging Londona - kulturnih trendova karakteristični za britansku prijestolnicu od sredine do kraja 60-ih godina.

  • +5
Richard Allan x H&M Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Printevi Richarda Allana preuzeti su iz arhive i uključuju print poput pulsirajućeg Piccadillyja, tekućeg Parapha, Palmea koji se temelji na drvetu i Sanaa, nazvanog po povijesnom gradu. Uzorci poput Muse, apstraktni prikaz devet muza grčke mitologije, i Scott, interpretacija ranih tkanih pletiva škotske nizine, preteča modernih Tartanaca, nude snažne geometrijske uzorke suvremenim fluidnim oblicima.

'Divno je znati da će print mog oca nositi potpuno nova publika - bio bi oduševljen kao i ja. Mnogi od njegovih šarenih dizajna danas su jednako relevantni kao i kada su zamišljeni od 1960-ih do 1980-ih. H&M-ova ponovna interpretacija za 21. stoljeće dala mu je moderan pečat. Nadamo se da će otvoriti vrata novim generacijama na novim mjestima, pokazujući izvanredne talente Richarda Allana, čiji su printevi postali sporedna riječ za šareni šik ', izjavila je kreativna direktorica britanskog brenda, Cate Allan.

  • +45
Richard Allan x H&M Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

'Swinging London 1960-ih je ikonsko doba puno predivnih printeva i osebujnog duha koji se i dan danas osjeća. Apsolutno smo oduševljeni suradnjom s jednim od najupečatljivijih dizajnera printeva ovog doba. Uzimanjem ovih klasičnih vintage printeva sa šalova i stavljanjem u novi kontekst, komadi iz kolekcije H&M x Richard Allan istovremeno odaju osjećaj snage i ženstvenosti, ali sa sofisticiranim dodirom', otkriva H&M voditeljica dizajna ženske odjeće, Maria Östblom.

U odabranim trgovinama diljem svijeta, kao i na internetskoh trgovini, nova kolekcija H&M-a nastala u suradnji s britanskim brendom Richard Allen biti će dostupna u prodaji s početkom rujna.