LIFE KATEGORIJA

Omiljena luksuzna web trgovina Mytheresa proširila ponudu te sad nude i proizvode za uređenje doma

17.05.2022 u 13:29

Bionic
Reading

Brojni su dizajnerski i high street brendovi proširili asortiman ponude ponudivši segment Home, koji obuhvaća namještaj i dekoracije za uređenje doma, a njihovim stopama krenula je sad i adresa poznata svim ljubiteljima dizajnerskih krpica, Mytheresa, pokrenuvši kategoriju Life, koja obuhvaća luksuzne lifestyle proizvode

Poput velikih robnih kuća i online trgovaca i Mytheresa je iskoristila naizgled nezaustavljiv uzlet kategorija home i lifestyle koje su postale popularne tijekom izolacije. Tijekom pandemije, mnogi su, uključujući Matchesfashion proširili svoju ponudu na kategoriju Home, a modni brendovi kao što su Versace, Missoni, Fendi i Dior posljednjih su godina povećali ponudu kućanskih predmeta i namještaja.

Nova kategorija objedinjena pod imenom Life na Mytheresi obuhvaća sve aspekte luksuznog lifestylea, uključujući namještaj, rasvjetu, tekstil, dekorativne proizvode te modne dodatke za putovanja i kućne ljubimce, a jedino neće držati, barem ne za sada, velike komade namještaja poput kreveta i kauča.

U razgovoru za WWD, CEO Mytherese Michael Kliger rekao je kako tvrtka vidi golem potencijal u kategoriji proizvoda za dom i lifestyle te vjeruje kako postoji potražnja među njihovim kupcima za nečim više od kašmirskih dekica, jastuka i mirisnih svijeća.

'Ljudi koji se vole odijevati u lijepe stvari obično su isti oni koji se žele okružiti lijepim stvarima. Ova nova kategorija obraća se našim kupcima koji su vlasnici kuća, a možda čak imaju više kuća. Orijentirana je na kupce, inspirativna i vrlo uzbudljiva. To je veliki korak', rekao je Kliger.

Mytheresa će birati komade i prodavati ih na svojoj stranici, ali ih neće dostavljati, već će to prepustiti brendovima koje ima u ponudi, a za sada ih je oko 60 (Loro Piana, Missoni, Aquazzura, Vitra, Fornasetti, Cassina, Ginori 1735, Seraxa, Zaha Hadid...)

Mytheresa je već ranije lansirala dodatke za kućne ljubimce, a u novi lifestyle segment sad dodaje i modne dodatke za putovanja. 'Luksuzna prtljaga ponovno je tražena sada kada su blokade ukinute, a kupci 'opet u pokretu'', rekao je Kliger.

Cijene proizvoda u Life kategoriji će se kretati od 250 funti do 1.500 funti, a bit će u skladu s Mytheresinom modnom ponudom i njezinim kupcima kojima cijena najčešće nije problem. Inače, top kupci na ovoj stranici imaju prosječnu košaricu od 1.000 eura, a njihova godišnja potrošnja je 16.000 eura. Oni čine otprilike 3 posto Mytheresine baze kupaca i generiraju jednu trećinu ukupnog prihoda.

Mytheresa će također raditi pre-lansiranja i ekskluzivne capsule kolekcije za određene brendove, kao što to čini s modom. Lansiranje Lifea je tek početak, kažu u brendu, a plan je dodati još proizvoda i brendova.