KRAJ FEMINIZIRANIH LINIJA

Novom Mercedesu SLK mogu se radovati i muškarci

14.01.2011 u 11:40

Bionic
Reading

Mercedesov roadster SLK od predstavljanja prije četrnaest godina uživa u naklonosti nježnijeg spola. S novim modelom štutgartski proizvođač želi smjestiti za upravljač barem podjednak udio muškaraca

Dovoljno je samo pogledati agresivne linije prednjeg kraja koje podsjećaju na one SLS AMG-a pa da se lako dođe do tog zaključka. Novi SLK izgleda ozbiljno i mrko, što će svakako znati cijeniti oni vozači s viškom testosterona, a sudeći prema podacima na papiru - žešći dizajn trebao bi biti popraćen podjednako žestokim performansama.

Već osnovni model – SLK 200 BlueEfficiency - raspolaže 185 KS snažnim 1.8-litrenim četverocilindrašem uparenim s automatskim mjenjačem 7G TRONIC Plus, što je dovoljno za sprint do stotke za sedam sekundi te maksimalac od 237 km/h.

U stopu ga prati SLK 250 BlueEfficiency koji iz istog motora izvlači 204 KS, do stotke sprinta za 6,6 sekundi te juri 243 km/h. Najsnažniji model SLK 350 BlueEfficiency okoristio se novim 3,5-litrenim V6 sa 305 KS pomoću kojeg stiže do stotke za 5,6 sekundi, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h.

Mercedes se hvali da je za 25 posto smanjio potrošnju goriva, pa najslabiji model za 100 kilometara u kombiniranom ciklusu treba 6,1 litru goriva, a najsnažniji tek litru više.

Od tehničkih novotarija, svakako valja spomenuti takozvani magični krov – staklenu panoramsku površinu koju putnici mogu zatamniti prema želji - te sustav Airguide koji bi trebao umanjiti efekt propuha pri vožnji sa sklopljenim krovom. Tu je i tradicionalni sustav Airscarf koji ventiliranjem toplog zraka po vratu putnika omogućuje vožnju pod otvorenim nebom čak i za hladnijih dana.

Cijena osnovnog modela u Njemačkoj iznosit će 38.675 eura s porezom, a automobil će svjetsku premijeru imati na skorašnjem autosalonu u Ženevi.