SENZUALNO I ŽENSTVENO

Nova kolekcija Aleksandre Dojčinović: tamnije nijanse i 3D cvjetne aplikacije

17.02.2017 u 15:28

  • +5

Nova kampanja Aleksandre Dojčinović kao prvi vjesnik proljeća

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Bionic
Reading

Kampanjom za najnoviju kolekciju Aleksandra Dojčinović najavljuje proljeće i ljeto s vizijom u kojoj dominira senzualnost kao novi moment u bogatom dizajneričinom opusu

Posebnost ove kampanje je u tome što je snimana paralelno s održavanjem modne revije u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog arhiva, nekadašnje Nacionalne sveučilišne biblioteke, a koji je ovaj put svojim secesijskim interijerom poslužio, osim kao kulisa, i kao savršena opreka suvremenoj kolekciji u kojoj svaki komad odjeće krije jednu tajnu dimenziju, ali i prikrivenu ekstravaganciju.

Lei Lou žena ovog će proljeća otkrivati nešto više no do sada, ali će to raditi nježno, tek toliko da zagolica maštu okoline, zadržavajući svoj prepoznatljivi stil s osjećajem za mjeru.

Aleksandra u ovo proljeće uvodi neke nove, tamnije nijanse, vječno lijepu bjelinu 'razbijenu' 3D cvjetnim aplikacijama, odijela protkana šljokicama i već prepoznatljive Lei Lou gležnjače u novom izdanju, s otvorenim prstima ili petom, a odabrani komadi iz kolekcije već su se našli u ponekoj glavnoj ulozi na našim i inozemnim crvenim tepisima.