52 NOVITETA U 6 GODINA

Nissan će izbacivati novi model svakih šest tjedana!

28.06.2011 u 10:53

Bionic
Reading

Da su se u Nissanu raspištolji, postalo nam je jasno nakon što je japanski proizvođač automobila počeo raditi kaos u segmentima koji mu tradicionalno ne pripadaju (čitaj: GT-R) te stvarati potpuno nove za koje konkurencija tek traži rješenja (Qashqai i Juke)

Premda smo o Nissanovom probitku među automobilske rock zvijezde već pisali, ništa nas nije moglo pripremiti za posljednji govor izvršnog direktora alijanse Renault-Nissan Carlosa Ghosna, koji je pred okupljenim predstavnicima sedme sile u Yokohami recitirao (pre)ambiciozni plan Power 88, pri čemu je izazvao spontano podizanje nemalog broja obrva.

Ukratko, Nissan želi u idućih šest godina preuzeti osam posto udjela na globalnom tržištu te povećati profitabilnost za osam posto. To je ogromnih 2,2 posto više u prodaji i 1,9 posto više u profitabilnosti u odnosu na minulu godinu.

Od sirovih je brojki ipak mnogo zanimljivija strategija kojom Japanci planiraju stići do cilja, a ona se odnosi na predstavljanje čak 52 nova modela u idućih šest godina, čime bi Nissan trebao imati automobile u čak 92 posto globalnog segmenta.

To znači da planira predstavljanje novog automobila svakih šest tjedana, a kao da ni to nije dovoljno, Japanci su obećali do konca 2016. predstaviti i 90 novih tehnologija!

Bit će u svakom slučaju zanimljivo pratiti Nissanov razvoj iz konzervativne kompanije koja je branila svoj udio na tržištu u kompaniju koja inovacijama povećava svoj tržišni udio.