U NOVOM INTERVJUU

Nikolina Ristović sasvim iskreno:' Za rođendan bih radije dobila peglu nego cipele'

14.09.2020 u 11:00

Bionic
Reading

Nakon što je s obitelji odlučila trajno preseliti u Zagreb, poznata domaća voditeljica i diplomirana dizajnerica Nikolina Pišek Ristović javnosti je otkrila sve detalje o radu na vlastitom brendu odjeće, omiljenom kućanskom poslu i kako se nosi s predrasudama na račun izgleda

Kako je imala priliku otkriti u razgovoru za Jutarnji, njezina glavna preokupacija posljednjih dana, osim uređenja novoga doma u Zagrebu, je rad na brendu dječje odjeće Guilty or Innocent koja je njezina glavna strast.

Poput brojnih novijih brendova današnjice, poznata domaća voditeljica veliki je zagovornik održive mode stoga se trudi napraviti liniju odjeće namijenjenu djeci koja će uključivati minimalnu proizvodnju bilo kakvog otpada, sa svim organskim certifikatima.

'Imam dvije kćeri, mama sam dvadesetak godina i jako dobro kroz praksu znam što roditeljima treba i kako im olakšati. Moja odjeća je estetski prihvatljiva, to je neobična kombinacija između dječje odjeće, rock ‘n’rolla, punka, provučena kroz najfiniji pamuk te je savršeno funkcionalna i ne sputava. Ideja je da izgleda bolje što se više pere, kao traperice. Ne mora se niti peglati. Želim da to bude bezvremenska odjeća koja ne podliježe nikakvim aktualnim trendovima, da se nasljeđuje. Ja ne želim da se ta odjeća baca jer nema razloga za to', objasnila je za Jutarnji list.

Iako veliku pažnju posvećuje estetici u svakodnevnom životu, kako priznaje, veću pozornost pridaje uporabnoj vrijednosti pojedinog predmeta.

'Ja sam jako praktična, iako to netko tko me ne poznaje ne bi rekao. Za rođendan bih radije dobila peglu nego cipele', ističe Pišek dodavši kako za nju peglanje predstavlja svojevrsni 'meditativni proces' te da povlačenjem pegle po materijalu na nju djeluje 'katarzično'.

Za svoju novu modnu kolekciju namijenjenu djeci, poznata domaća već je lansirala prototipove, no poput brojnih brendova, trenutno se uslijed pandemije koronavriusa bori s dostupnošću materijala zbog čega zimska kolekcija stiže malo sporijim tempom.

Bogatog iskustva po pitanju mode, Nikolina Ristović je došla do zaključka kako je danas, u marketinškom smislu, puno bolje i isplativije lansirati model po model iz kolekcije, na isti način kao što pjevači izbacuju singlove, pritom zaključivši kako cijela industrija, ne samo modna, zahtijeva veliku reorganizaciju.

Po pitanju cijene odjevnih komada iz vlastite modne linije, Ristović je u razgovoru za Jutarnji otkrila kako će predstavljati neku 'zlatnu sredinu' te da njihova cijena ne može biti dostupnija zbog kvalitete izrade.

'Želim da kupci osjećaju da dobivaju nešto posebno, što ne mogu kupiti u dućanima masovne potrošnje. Želim odnos građen na povjerenju', otkriva Nikolina Ristović koja liniju dječje odjeće planira prodavati online.

Na pitanje kako se nosi s predrasudama javnosti na račun izgleda, Pišek je mišljenja kako većina ljudi ima tendenciju sumnjati u nečiju pamet ukoliko osoba dobro izgleda.

'Ako ste zgodni, onda ste sasvim sigurno glupi - to je predrasuda koju ljudi vole zloupotrebljavati. Kad ste ružni onda je puno lakše ako ste usput i pametni, haha. To zvuči grozno, ali ljudi su skloni generalizirati' mišljenja je domaća voditeljica koja je s godinama naučila ljude ne osuđivati na osnovi izgleda iako je svjesna da njime ostavlja dojam.

'Nebitno je koliki nos imaš, kakve su ti noge... Odjeća može dosta reći, ali ne na način da ako nosiš skupo, ti si bolji. Ali s odabirom odjeće dosta govorimo o sebi, to je sve prezentacija', otkriva Ristović koja se usprkos brojci od 85 tisuća obožavatelja na vlastitom Instagram profilu ne smatra influencericom.