JEFTINI TRIKOVI

Ne 'fotošopiraju' samo manekenke, zar ne?

29.03.2012 u 08:00

Bionic
Reading

Već smo navikli slušati prozivke na račun vlasnika i urednika modnih časopisa koji dopuštaju opsežno korištenje softvera za dorađivanje fotografija u cilju postizanja efektnije (čitaj: mršavijeg modela) naslovnice, no proizvođači automobila dosad su zaobilazili čari Photoshopa

Koja sjena i boja tu, malo više oštrine, kontrasta ili kakav odbljesak tamo, i to bi otprilike bilo to. A onda su u Shelbyju zaključili kako njihov najsnažniji model Mustanga dosad, sa 950 KS iz turbopunjenog V8, jednostavno nije dovoljno impresivan sam po sebi.

Da je jedan od najpoznatijih američkih tunera sklon muljanju, sugeriralo je i ime automobila, Shelby 1000, no tek su novinari oka sokolova iz Drive On USA Todaya uočili kako je nešto trulo u Shelbyjevoj fotogaleriji.

Naime, jedna od fotografija prikazuje automobil s prednjim kotačima odignutim od tla, čime nam je američki proizvođač, valjda, želio sugerirati kako je sa 950 KS, njihov Mustang dovoljno moćan da prilikom starta lansira prednji kraj u nebo.

Problem je u tome što se ispod prednjeg lijevog kotača jasno vide mrlje ne pretjerano profesionalnog softverskog manipuliranja, a i da je potonji opis bio točan stražnje gume bi trebale biti ukopanije u asfalt, odnosno ne propuštati svjetlost između ripni.

Kako god bilo, u Shelbyju su isprva tvrdili da fotografije nisu obrađivane, da bi potom okrenuli ploču. Prava šteta, jer smo uvjereni da je automobil i sam po sebi bio dovoljno interesantan da privuče više nego dobre pozitivne reakcije uoči premijere na izložbi u New Yorku.