ISTRAŽIVANJE POKAZALO

Na kakve automobile padaju Hrvatice?

27.01.2009 u 11:00

Bionic
Reading

Prilikom dvomjesečnog ispitivanja provedenog na 1.000 muškaraca i 400 žena, portal 4kotača došao je do interesantnih podataka o tome na kakve automobile žene padaju i što muškarci misle o tome

Čak 86 posto ispitanih posjeduje vlastito vozilo. Najveći postotak muških ispitanika posjeduje VW, slijede Opel Renault, dok je kod ispitanica situacija slična; najveći postotak žena posjeduje Opel, na drugom mjestu je Renault.

Osamdeset posto ženskih i 51 posto muških ispitanika izjavilo je da njihovi partneri posjeduju neko prijevozno sredstvo. Među muškim ispitanicima čije partnerice ne posjeduju prijevozno sredstvo, njih 11 posto je izrazilo nezadovoljstvo time. S druge strane, čak petini žena smeta što njihov partner nema prijevozno sredstvo. Kada uspoređujemo afinitete žena i muškaraca bez obzira na njihovu kupovnu moć, BMW i Audi općenito su najpoželjnije marke automobila, slijede Mercedes, Volvo i Toyota. Iste marke ispitanici bi odabrali i za svoje partnere.

Prilikom kupnje automobila, osim cijene, većina muških ispitanika kao najvažnije elemente navodi dodatnu opremu (64 posto), dok žene na prvo mjesto stavljaju udobnost (68 posto).

Prilikom odabira automobila, 74 posto ispitanika uzelo bi u obzir i mišljenje svoga partnera, pri čemu su na takvo nešto u većoj mjeri spremne žene (83 posto), nego muškarci (66 posto). Najmanje su fleksibilni muškarci mlađi od 25 godina, dok kod žena nije došlo do velikih razlika među dobnim skupinama.

Nešto više od polovice muškaraca (52 posto) smatra da je suprotnom spolu bitno kakav automobil voze, dok takvo mišljenje s njima dijeli 26 posto žena ispitanica. 'Pa probajte uhvatiti komada s jugićem, mislim može se, ali lakše je s boljim autom...', rekao je jedan od ispitanika.

Dvadeset i šest posto muškaraca smatra da automobil koji voze pridonosi njihovoj muževnosti. S druge strane, žene u nešto većoj mjeri (38 posto) smatraju da njihov automobil pridonosi njihovoj ženstvenosti. Svaki drugi muškarac (52 posto) smatra da bi posjedovanjem boljeg (skupljeg) automobila bio privlačniji suprotnome spolu, dok isto mišljenje dijeli svaka treća ženski ispitanica (29 posto). Također se može uočiti da se kod muških ispitanika takvo mišljenje u najvećoj mjeri pojavljuje kod onih mlađih od 25 godina (63 posto), a najmanje kod ispitanika starijih od 45 godina (41 posto).

Četiri posto ispitanika priznalo je da je barem jednom posudilo ili unajmilo luksuzni automobil ili motor u svrhu impresioniranja suprotnog spola.