BIRAJU AUTOMOBILE

Muškarci su radije pod 'haubom' nego plahtom

13.12.2011 u 11:15

Bionic
Reading

Muškarcima je lakše biti u vezi s automobilom nego s djevojkom, a tako govore rezultati istraživanja koje je Peugeot pod nazivom 'RCZ studija' proveo u Velikoj Britaniji

Istraživanje je pokazalo da sve više muškaraca 'staromodne' afere zamjenjuje ljubovanjem s automobilom te da su Britanci češće pod poklopcem motora automobila nego pod plahtom. I ne samo to. Ispitani muškarci češće pokazuju naklonost automobilu nego ljubav partnerici. Tri su puta sretniji kad novac troše na automobil nego kad ga potroše na djevojku. No u brizi za automobil ne zaostaju ni žene - njih 17 posto radije će više novca potrošiti na auto nego na partnera

Vjerniji autu nego ženi

Studija je obuhvatila više od 2000 osoba, a pokazala je još neke zapanjujuće detalje. Primjerice, mnogi su Britanci zabrinutiji za kotače nego za vlastito zdravlje. Njih 50 posto priznalo je da im je lakše održavati automobil nego odnos s partnericom, a 13 posto ispitanika duže posjeduje trenutačni automobil nego što je s djevojkom ili suprugom. Jedan od deset ispitanih muškaraca priznao je da je više očaran linijama svojeg automobila nego izgledom djevojke ili supruge. Studija je također pokazala da 14 posto muškaraca više razgovara o automobilima nego o djevojkama. S druge strane, tri posto žena češće razgovara o vozilima nego o dečkima. Čak 14 posto ljudi - i muškaraca i žena - vjeruje da bi im sportski automobil pomogao da osvoje djevojku ili dečka svojih snova.

Milijuni ljudi češće uz auto

Prevedu li se podaci ove studije na globalnu situaciju, milijuni ljudi više vremena provode s automobilima nego s partnerima (devet posto populacije), dok bi osam posto populacije između automobila i partnera izabralo - automobil.