ANĐEO U TOPLESU

Može li zavodljivije od ovog?

07.06.2012 u 10:14

Bionic
Reading

Najbolji način reklamiranja traperica definitivno je djevojka u toplesu, a to pravilo slijedi i brazilski brend Collci koji se pokušava nametnuti zvučnim ambasadoricama poput Alessandre Ambrosio, Gisele i Candice Swanepoel

Brazilski brend Colcci itekako zna kako prodati svoje luksuzne traperice (neke čak imaju i kristaliće po sebi) uz pomoć najzvučnijih imena. Kako bi postali prepoznatljivi u svijetu, prošle su godine unajmili 'ljubavni par' Alessandru Ambrosio i Ashtona Kutchera, a za ovogodišnju proljetnu sezonu njihova je ambasadorica bila sunarodnjakinja Gisele Bundchen.


Ovo ljeto njezinu je poziciju preuzela još jedna vrlo uspješna manekenka, Victorijina anđelica Candice Swanepoel koja je iz mjeseca u mjesec sve zaposlenija. Na krevetu prekrivenom hrpom zlatnih šljokica prelijepu Južnoafrikanku u trapericama iz nove kolekcije, koja će ovog mjeseca stići u trgovine, snimio je Fabio Bartlet. No kakva bi to kampanja za traperice bila kad i Colcci ne bi iskoristio najefektniji način reklamiranja traperica (poput Versacea, Replaya, Armanija...) - u toplesu.