LASKAVI KROJEVI
Modni brend u kojem slavne ljepotice žele biti viđene
Novim imidžom Taylor Swift privukla je veliku pozornost javnosti, što ne čudi kad nikad nije izgledala bolje. Gotovo preko noći iz slatkih je retro krojeva uskočila u malo pomaknutije i avangardnije siluete, a u središte pozornosti stavila je i brend čije kreacije sve češće nosi.
Pop zvijezda današnjice za rođendan prijateljice Gigi Hadid odjenula je haljinu na jedno rame posutu šljokicama, a na dodjeli nagrada GLAAD pojavila se u crnoj haljini s velikim prorezom sa strane. Obje kreacije nose potpis trenutačno jednog od najpoželjnijih dizajnerskih imena u Hollywoodu – brenda Haney. Osnivačica tog brenda starog svega tri godine bivša je modna urednica i stilistica slavnihMary Alice Haney u čijim su kreacijama na crvenim tepisima zablistale brojne slavne ljepotice od Reese Witherspoon, preko Sharon Stone do Chrissy Teigen.
Budući da je 20 godina radila kao modna urednica i stilistica slavnih, dobro je upoznala modnu scenu i zaključila da na njoj ima mjesta za odjeću koju je htjela ponuditi svojim klijenticama. 'Nisam pronalazila odjeću u kakvu bih poželjela odjenuti glumice na crvenom tepihu. Tu stvarno seksi odjeću koja bi bila istodobno udobna i nosiva. Išla sam za idejom da je moguće biti u isto vrijeme seksi i glamurozan, a da se ne otkriva previše.'
Stoga je 2013. pokrenula brend iskoristivši iskustvo, znanje i kontakte stečene godinama rada u svijetu mode, ali i sa slavnim klijenticama. 'To me naučilo koliko je kroj bitan te to da odjeća mora savršeno pristajati. Znala sam da ću imati haljine s visokim prorezima, no htjela sam te proreze postaviti na pravo mjesto, tako da se slučajno ne dogodi da se negdje pojavi, recimo, komadić celulita. Doduše, nije da puno glumica ima problema s tim', rekla je Haney u razgovoru s Fashionistom.
Prepoznatljiv potpis brenda Haney vidljiv je u seksipilnoj eleganciji, asimetričnim izrezima, jedinstvenim ukrasima i laskavim krojevima. Strateški postavljeni prorezi, visoki izrezi na bedrima, silueta koja ljubi tijelo i duboki dekoltei sastavni su dio njezine estetike. No odjeća prije svega, kaže Haney, mora biti udobna. Taj udobni glamur dolazi i s paprenom cijenom pa većina njezinih haljina košta oko 2.000 dolara, a kreacija sa šljokicama koju je Taylor nosila košta i više - 4.600 dolara.
'Skoro sam zaplakala kad sam vidjela Taylor u mojoj haljini na jedno rame. Ona je prava lutka, najslađa osoba koju ste vidjeli. Mislim da su ljudi njezin stil dosad doživljavali kao jako mladenački, ali promjena frizure i stilist Joseph Cassell stvarno joj pomažu da stilski evoluira', kaže Haney koja ne krije da bi u svojim kreacijama željela vidjeti i it cure današnjice Gigi Hadid i Kendall Jenner
Njezin tri godine star brend je profitabilan, a kaže da ne želi prebrzo širiti biznis, iako bi u nekom trenutku liniju odjeće željela obogatiti cipelama i torbama. Jedino što ne bi željela dizajnirati je muška odjeća: 'Ne znam kako bih odjenula muškarca, ali zato definitivno znam kako se odijevaju žene.'