BURBERRY POKREĆE REVOLUCIJU

Modne revije odsad uživo u 3D izdanju

09.02.2010 u 11:33

Bionic
Reading

Crveno-zelene naočale za gledanje 3D filmova možda i nisu baš neki modni dodatak, no zahvaljujući Burberryju uskoro bi mogle postati modni 'must have'

Modna kuća Burberry, koja iza sebe ima 154 godine dugu tradiciju, najavila je da namjerava revije na predstojećem Londonskom tjednu mode simultano prikazivati na nekoliko ekskluzivnih lokacija u New Yorku, Parizu, Dubaiju, Tokiju i Los Angelesu. Gledatelji diljem svijeta tako će se, zahvaljujući 3D tehnologiji, osjećati kao da sjede u prvom redu londonske revije koji je prošle godine bio rezerviran za imena poput Gwyneth Paltrow, Freide Pinto, Alexe Chung, Mary-Kate Olsen i Liv Tyler. Ne samo da će bez ometanja moći vidjeti manekenke na pisti, već će biti vidljivi i najsitniji detalji, poput teksture materijala.

'Ovaj događaj bez presedana omogućit će ljudima diljem svijeta da osjete energiju i atmosferu revije. 3D tehnologija dovest će globalnu publiku na londonski show i omogućiti im da vide boje i teksture materijala, da čuju muziku i budu dio tog trenutka', rekao je s ponosom kreativni direktor Burberryja Christopher Bailey predstavljajući ovu inovaciju u modnom svijetu.

Ideju da se 3D tehnologija primijeni i na modne revije potaknuo je golemi uspjeh 'Avatara', kao i namjera televizije Sky da ubuduće u pubovima diljem Velike Britanije prikazuje nogometne utakmice u 3D formatu.