MODNA IKONA

Meghan efekt ne slabi: Zavladala neviđena pomama za bež haljinom iz H&M-a

18.01.2019 u 21:34

Bionic
Reading

Nije ništa novo da se odjeća koju nosi Meghan Markle rasproda nevjerojatnom brzinom. Haljina iz H&M-a koju je lijepa vojvotkinja nosila pri posjetu prihvatilištu za životinje The Mayhew razgrabljena je za samo 24 sata

Uska trudnička haljina od finog pletiva izazvala je neviđenu pomutnju, pa se rasprodala nevjerojatnom brzinom, no oni kojima se jako svidjela mogu je pronaći na eBayu gdje je dostigla čak šest puta veću cijenu od 150 funti (oko 1200 kuna)!

Ipak, oni kojima se ta haljina jako svidjela mogu je nabaviti za samo 7 funti (oko 60 kuna) ukoliko se odluče za second hand varijantu.

Meghan koja će prvi puta postati mama u travnju, ovu je H&M-ovu hhaljinu čija je cijena prihvatljivih 25 funti (odnosno oko 223 kuna) upotpunila prekrasnim kaputom s potpisom talijanskog brenda Armani, cipelama Manola Blahnika i efektnom torbom Falabella omiljene britanske dizajnerice Stelle McCartney.

David Haigh, stručnjak za procjenu vrijednosti brendova na tržištu, procjenjuje kako bi Meghan mogla donijeti čak 150 milijuna funti britanskoj modnoj industriji.

Meghan efekt tako je primjerice direktno utjecao na brend Outland čije je traperice Meghan nosila na turneji po Australiji čija je prodaja skočila za nevjerojatnih 3000 posto.

  • +20
Meghan Markle Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Stručnjaci Lysta, platforme koje se bavi predviđanjem trendova, potvrdili kako će efekt Meghan u budućnosti samo još više jačati te da lijepa Amerikanka ima najviše šansi dostići kultni status nikad prežaljene princeze Diane, modne ikone svoga vremena.

  • +9
Meghan Markle Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Kako analizira Lyst, Meghanin modni uspjeh još je impresivniji jer ona, za razliku od sveprisutnih beauty i modnih mogulica Kylie Jenner i Kim Kardashian, nema profil na Instagramu, na kojem poduzetne reality zvijezde imaju milijune pratitelja.

  • +6
Meghan Markle Izvor: Pixsell / Autor: Aaron Chown/Press Association/PIXSELL

'U prosjeku, ako je Meghan nosila neki određeni brend, zanimanje za njega pojačava se za oko 200 posto', kažu s Lysta.