KAKVA SURADNJA

Jennifer Lopez novo je zaštitno lice poznatog brenda donjeg rublja, a mi jedva čekamo fotke iz kampanje

28.09.2022 u 23:19

Bionic
Reading

Nakon Sarah Jessice Parker, vodstvo slavnog brenda Intimissimi odlučilo je za zaštitno lice angažirati još jednu slavnu glumicu, ali i pjevačicu. Riječ je naravno o latino divi Jennifer Lopez, čije fotke iz kampanje jedva čekamo vidjeti

U svjetske medije procurila je vijest kako je 53-godišnja zvijezda Jennifer Lopez nova globalna ambasadorica poznatog brenda donjeg rublja Intimissimi. Razlog upravo njezinog odabira krije se u tome da se čelnici tvrtke nadaju kako će upravo Jennifer pomoći otvoriti tržište za taj brend u Americi.

Naime, zbog pandemije koronavirusa ulazak na američko tržište je usporen, stoga njezinim angažmanom žele napraviti veliki pomak. Prije nje jedno od zaštitnih lica bila je i Sarah Jessica Parker, no s njom nije postignut željeni učinak.

Brend poznat po donjem rublju, ali i pidžamama, nada se uskočiti na mjesto koje je u Americi do nedavno imao Victoria's Secret.

Poznavajući rad Jennifer Lopez, koja je poznata kao velika profesionalka i koja je za dobru suradnju spremna na gotovo sve, zasigurno će i ovaj posao odraditi besprijekorno, a njezini obožavatelji s nestrpljenjem iščekuju i prve fotografije nove kampanje.

  • +4
Jennifer Lopez Izvor: Profimedia / Autor: TheCelebrityfinder/MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Bit će to nešto zasigurno seksi i provokativno, što je za Jennifer uobičajeno. Za svoj vlastiti brend bez imalo je zadrške skinula apsolutno sve krpice sa sebe i pozirala, na opće oduševljenje obožavatelja - gola.