PRIGODNI NOVITETI

Isplati li se kupovati ljetne verzije parfema?

20.06.2012 u 08:00

Bionic
Reading

Jesu li ljetne verzije slavnih parfema običan marketinški spin ili autentični noviteti vrijedni pažnje?

Na parfemskim blogovima vode se beskrajne rasprave o tome jesu li prigodne sezonske inačice samo marketinški spin ili pravi mirisni noviteti. Dok je jedni smatraju da su, recimo, ljetne verzije parfemskih klasika obični trik kojim se želi prodati 'isti miris u drugom pakiranju', drugi primjećuju da su lagane ljetne verzije mirisnih klasika mnogo ugodnije njuhu i duhu od samog originala.

Znamo da se o ukusima ne raspravlja, ali nitko ne može osporiti brojke o prodaji pojedinih mirisa koje svjedoče u prilog njihovoj popularnosti. Recimo, Escada je u povodu 20. godišnjice svojih limitiranih ljetnih izdanja predstavila tri najprodavanije toaletne vode, Rock'in Rio, Island Kiss i Sexy Graffiti. Svaka evocira najljepše ljetne trenutke s tri kraja svijeta, Rio de Janeira, Kariba i New Yorka, i omogućuje ljubiteljima tih mirisa da ih ponovno prožive, bar kroz olfaktivnu senzaciju.

U formi ljetnog triptiha Flora Garden u nas su se pojavile i toaletne verzije slavnog parfema Gucci Flora, koji je u samo tri godine stekao vjernu sljedbu obožavatelja. Kako bi se prilagodio svačijem ukusu, Gucci je lansirao razigrane cvjetne koktele Gorgeous Gardenia, Gracious Tuberose i Glamorous Magnolia.

Nove verzije svojih parfemskih originala predstavili su i najjači francuski modni brendovi. Lanvin je lansirao nešto slađu verziju mirisa utemeljiteljice brenda i atribuirao ga kao Jeanne Lanvin Couture. Givenchy je 'nabrijao' svoj aromatični cvjetni parfem koji gotovo deset godina utjelovljuje glumica Liv Tyler i predstavio ga kao Very Irresistible Electric Rose. Chanel je prije pet godina mlađoj publici približio svoju kultnu 'peticu' u formi znatno svježije N.5 Eau Première, a odsad se može nabaviti i u šarmantnom pakiranju koje stane u svaku torbicu.