NJEMAČKI TUNING

Focus RS sa 345 KS na prednjim kotačima

28.10.2009 u 12:30

Bionic
Reading

Tristo konjskih snaga na prednjoj osovini novog Ford Focusa RS, mnogima se već u najavi činilo suludim. Što kažete onda na 345 KS?!

Problem s previše konjskih snaga kod prednjeg pogona jest što dovode do nastanka famoznog 'torque-steera', a automobil se muči s njihovim prenošenjem na podlogu. U Fordu su Focus RS stoga opremili diferencijalom s ograničenim proklizavanjem kao i arhitekturom ovjesa McPherson, koju nazivaju RevoKnuckle.

Njemački tuner Loder1899 vjeruje da je ovakav 'set-up' dovoljan da podnese i više snage – točnije 345 KS! Novi filter zraka i unaprijeđeni ispušni sustav uz još neke dorade koje Loder1899 ne spominje u medijskom izvješću povećalo je snagu, a novi set aerodinamičkih dodataka kao i snižavanje ovjesa za 35 milimetara osiguralo da automobil ne 'poleti' u vožnji.

Njemački tuner nije otkrio kako se povećanje snage odrazilo na ubrzanje i krajnju brzinu automobila