NAJGORE REKLAME I IZJAVE

Dodijeljene nagrade za seksizam i šovinizam

10.03.2009 u 12:00

Bionic
Reading

Reklamu proizvođača donjeg rublja na kojoj je fotografija stražnjice uz slogan 'Posebna ponuda' ženska feministička skupina Guard Dogs ocijenila je najdegradirajućom reklamom godine u Europi

Poster ženke stražnjice u prozirnim najlonkama dobio je nagradu za promociju pornografije i prostitucije od francusko-švicarske feminističke grupe, piše britanski Telegraph. Nagradu za 'golotinju koja nema nikakve veze s proizvodom koji reklamira' dobio je talijanski proizvođač kave Lavazza za fotografiju gole žene koja stoji četveronoške.

Grupa Guard Dogs dodjeljuje ove nagrade već osam godina oglašivačkoj industriji, a dodijelili su zlatne, srebrne i brončane medalje za najseksističkije muške komentare.

Pariški nadbiskup Vingt-Trois dobio je zlatnu medalju za svoj komentar problema što sve manje žena odlazi u crkvu. 'Najteže je pronaći žene koje su dobro obrazovane. Nije dovoljno samo nositi suknju, potrebno je također imati nešto između ušiju', rekao je nadbiskup.

Srebrnu medalju dobio je francuski komičar Fabrice Eboue za opasku koju je iznio tijekom nastupa: 'Feminizam nije samo za autoritativne i seksualno frustrirane žene, već i za lezbijke.'

Francuski izdavač François Cavanna zaradio je brončanu medalju zbog ismijavanja američke državne tajnice Hillary Clinton i francuske političarke Ségolène Royal. Nakon što su ga obavijestili da je dobio brončanu medalju, rekao je: 'Jako sam razočaran, očekivao sam zlatnu.'