POGLEDAJTE NAJBOLJE

Dizajneri zabljesnuli romantikom i jednostavnošću

19.09.2011 u 12:06

Bionic
Reading

Mulberry, Unique, Paul Smith, Matthew Williamson, Acne i Nicole Fahri samo su neka od vrhunskih imena koja su zabljesnula svojim kreacijama na trećem danu londonskog Fashion Weeka

Mulberry je inspiraciju za svoje kreacije ovaj put potražio pored mora. Kreativna direktorica Emma Hill istaknula je da su željeli dočarati ljeto iz sedamdesetih godina, prepuno zabave i opuštenih trenutaka. Nema jarkih boja, sve je u nježnim tonovima, a Mulberry je želio da se kupci osjećaju u njegovoj odjeći kao da uživaju u šetnjama uz plažu. Da vam pijesak ne bi ušao u cipele, možete iskoristiti ideju te modne kuće i obuti čarapice pa će vam biti ugodnije.

Cvijeće, sladoled i svjetlost tri su misli koje su vodile Nicole Fahri dok je stvarala svoju kolekciju. Jako žute ili narančaste te bijele i nježne roza haljine koje ne prate uvijek liniju tijela ipak mame poglede prolaznika. Odjeća je lepršava, a malo romantike odaju mašne u struku i obavezne cipele na petu. Ukoliko niste ljubitelj haljina i suknji s cvjetnim motivom, možda biste odabrali bermude koje su i dalje trendi.

Karen Bonser smatra da dizajn u Uniqueu mora biti zabavan, razigran i višenamjenski. Žena koja nosi odjeću Topshopa je svoja, ne mari ako se ističe u masi i voli modu. Ljubiteljice Uniqueove mode mogle su na pisti londonskog Fashion Weeka vidjeti odjeću prepunu uzoraka u kombinacijama koje se čine nemogućima. Tko voli biti zamijećen, sigurno će u ormaru imati nešto iz nove kolekcije.

Paul Smith tražio je ideje za novu kolekciju u tri odjevna predmeta - majicama, hlačama i sakoima. Odlučio se za pomalo mušku modu jer su sakoi, hlače, košulje, majice i haljine u ležernom stilu, no nije zaboravio na to da se žensko tijelo ne smije skrivati pa ga naglašava dodacima poput remena i uskih hlača. Ako volite širu košulju ili sako ravnog kroja, sigurno će vam se svidjeti njegova ideja da tome dodate i šešir.

Japanska kultura te spoj prirode i tehnologije nadahnuli su Matthewa Williamsona. Kaže da je želio vidjeti gdje ga je njegov rad doveo nakon 15 godina. Ljubitelji Matthewa Williamsona za sebe će odabrati više odjevnih komada iz njegove kolekcije jer će teško odoljeti prekrasnim romantičnim haljinama koje su nadahnute Japanom.

Acne je na londonskom Fashion Weeku odlučio podsjetiti sve na radosti studentskog života, a taj se opis svidio i kreativnom direktoru Jonnyju Johanssonu.

'Ne smatram se jako modernom osobom. Svidjela mi se ta ideja - kao da smo dali odjeću studentima, a oni su kombinirali ono što ih veseli', rekao je Johansson i dodao da ga ova kolekcija podsjeća na njegove studentske dane, kada je bio opsjednut zakrpama i koristio ih na gotovo svakom komadu odjeće.