KOLEKCIONARKE U DRAMI

Chanel uvodi nova pravila: Svaki kupac će moći kupiti samo jedan primjerak istog modela torbe godišnje

13.10.2021 u 14:45

Bionic
Reading

Chanel je nekoliko puta povećao cijene svojih torbica od početka pandemije i to zbog povećanih troškova sirovina i otpreme. Ova luksuzna pariška modna kuća u posljednje je vrijeme uvela strožu politiku jer je tržište preprodaje krcato Chanel torbama pa čine sve kako bi situaciju koliko toliko držali pod kontrolom

Ograničavanje dostupnosti proizvoda taktika je koju primjenjuju mnogi luksuzni modni. S razlogom, jer što je privlačnije od torbe, cipela ili komada odjeće kojeg ne mogu svi imati? To je i glavni razlog zašto dizajnerski komadi dolaze s paprenom cijenom.

Iz tog razloga povukli su novi potez koji zasigurno neće oduševiti kijentice dubljega džepa koje kod kuće imaju ormare pune luksuznih torbica. Od ovog mjeseca Chanel će ograničiti prodaju, a moći se kupiti samo jedan primjerak istog modela torbe godišnje. Bilo da se radi o 'Classic Flap Bag' i 'Coco Handle' modelu, kupci neće moći kupiti više od jednog modela iste torbe. Iako je Chanel ove godine već tri puta podigao cijene svojih najpopularnijih proizvoda, njihove su torbe i dalje vruća roba među kupcima s dubljim džepom.

Chanelov potez nije jedinstven. S godinama je nekoliko luksuznih brendova ograničilo broj torbica koje kupci mogu kupiti, čime je ograničena i njihova količina u second hand trgovinama. Na primjer, u Hermèsu osoba može kupiti isti dizajn torbe samo dva puta godišnje.

  • +35
Chanel SS 2022 Izvor: Profimedia / Autor: DAVID FISHER / SHUTTERSTOCK EDITORIAL / PROFIMEDIA

Inače, prihodi Chanela imali su dvoznamenkast rast u prvih šest mjeseci 2021. godine, a cjelogodišnja marža operativne dobiti na putu je da se vrati na razinu 2019. Njihov ukupni prihod premašio je 10,1 milijardu dolara u 2020. Chanelov glavni financijski direktor Philippe Blondiaux rekao je: 'Za 2021. procjenjujemo rast od 35 posto što će nas vratiti na razine prije pandemije.'

Kategorija modnih dodataka povijesno je bila pokretačka snaga luksuzne prodaje i stoga se pokazala kao lakmus test za tržišne analitičare. Prodaja ženskih torbi i sitnih modnih dodataka u SAD-u gotovo se vratila na razinu iz 2019.