ZAŽMIRITE

BMW-ova reklama zapržit će vam se u podsvijest!

21.12.2010 u 13:41

Bionic
Reading

Reklame znaju biti naporne, uznemirujuće, smiješne, a zahvaljujući BMW-u uskoro bi mogle postati napasne! Što kažete na reklamu koju ne možete zaboraviti ni nakon što zatvorite oči? Strašno, zar ne?

Oglašavanje u kino dvoranama nije nam strano već neko vrijeme, no Bavarcima to nije bilo dovoljno. U BMW-u su željeli zapečatiti svoj oglas u mislima promatrača i nakon završetka reklame, a to su učinili korištenjem stroboskopa smještenog iza velikog platna koji je emitirao svjetlost kroz kalup s urezanim BMW-ovim logom.

Nakon što je BMW-ova reklama završila, a protagonist pozvao gledatelje da zažmire, oni koji su to učinili ugledali su BMW-ovu oznaku. Kako je to moguće?

Kad neko vrijeme direktno gledate u jak izvor svjetla, poput primjerice sunca, i nakon što svrnete pogled taj će oblik ostati u vašem vidnom području, pa čak i ako žmirite.

Zasad se nitko nije požalio na ovaj način oglašavanja, no ukoliko nas oglašivači počnu bombardirati podsvjesnim reklamama u kinima, ako nas pitate, velike HD plazme i LCD-i su postali više nego zadovoljavajuća i pristupačna zamjena za gledanje omiljenih filmova.